Ik heb zojuist geprobeerd 10.3 server op een beige g3 te installeren met XPostfacto.
Hoewel ik een extra videokaart heb, moest ik omdat mijn beeld zwart bleef, de monitor op de monitorplug van de systeemkast aansluiten.
Vreemd omdat je juist hoort dat dit niet werkt.
Het installeren van cd 1 ging goed, mijn monitor beeld bleef zichtbaar (bij het installeren van 10.2 werk het na een tijdje zwart), nadat de eerste cd geinstalleerd was, rebootte de machine netjes en verscheen er een wit scherm.
Ik kon hier intypen of ik van het bestaande device wilde booten, van het geinstalleerde systeem of naar de openfirmware io wilde, dmv BYE, BOOT of IO
Als ik BOOT gaf kreeg ik een error, BYE gaf een knipperende diskette in beeld en IO deed niks.
Kortom tot hier en niet verder.
Ga eens verder proberen, las dat je in XPostfacto vaak de L2 chache optie uit moet zetten.
Nu heb ik in deze machine een G4 ziff processorupgrade staan, mogelijk geeft die problemen, hoewel deze met 10.2 server (wat direkt geinstalleerd kun worden zonder alle overbodige toeters en bellen eruit te halen) zo stabiel als een huis draaide.