Panther Server gebruiken als mail server

Uit de MacOS X Server Admin documentatie:

[quote:221133e48c]Mail service provided by Mac OS X Server does not support virtual domains (user@example1.com and user@example2.com can?t be different mail accounts)[/quote:221133e48c]

Weet iemand of de Mac OS X Panther hierin [b:221133e48c]wel[/b:221133e48c] zal voorzien? (graag met een bronvermelding naar Apple of andere betrouwbare bronnen)

Btw: op mijn vorige vraag zijn veel alternatieven gekomen, waarvan SendMail mij de mooiste leek. Van experts kreeg ik echter te horen dat de Mail functie hier ook gebruik van maakte en er risico’s waren als je SendMail via Unix gaat aansturen (bij updates bijvoorbeeld).

In een bericht van [url=http://biz.yahoo.com/prnews/030623/sfm098_1.html]Yahoo[/url] staat over 10.3 server: [quote:85291580f4]An all new mail server rebuilt from the ground up using the open source Postfix SMTP and Cyrus IMAP and POP servers provides an open architecture for integrating with spam and virus filtering solutions, and SSL for secure email.[/quote:85291580f4]

Wel veranderingen aan de mail-server dus, maar of jouw probleem wordt opgelost blijkt er niet uit :frowning: .

Merci!