Panther van powerbook op iMac??

Ik heb net twee nieuwe powerbooks gekocht en heb daarbij natuurlijk de laatste software gekregen. Nu gaat mn iMac naar mn schoonvader, ik wil de harde schijf formateren en dan opnieuw de software erop zetten. Natuurlijk wil ik het liefste Panther voor hem erop zetten. Nu staat er op de schijfjes die ik bij mn Powerbook heb gekregen " Powerbook G4 software installatie" Kan deze gewoon op de iMac of gaat dat niet lukken?

Drop that shit. laatste meuk van apple . Wat wil je gelijk tiger erop droppen. Nee joh installeren en alle updarte's erop droppen. Runs in the familei hey ?

spelling suckes maar goed :D

lukt perfect,

heb over een week mijn iBook instalatie cd’s gebruik voor pearpc. dus dat moet ook lukken.

Gelukkig maar, na twee powerbooks, een ipod mini, airport extreme en airport express heb ik apple voorlopig weer wel voldoende gespekt lol:)

Ik heb ooit geprobeerd Panther die iemand bij een Powerbook kreeg te installeren op mijn G4 QuickSilver, maar dat weigerde die wel mooi. Ik kreeg gelijk in het begin al een melding dat mijn hardware geen Powerbook was en de installatie niet kon plaatsvinden...

Ik zou er niet zo zeker van zijn dat het lukt.

grtz

volgens mij is dit gewoon een beveiliging zodat Macintosh enkel op officiële Apple computers kan worden geïnstalleerd. niet?

Een garantie dat het lukt is er inderdaad niet. Het kan zijn dat het niet werkt op een ander type computer, maar er zijn ook tal van voorbeelden dat het wel lukt. Gewoon proberen dus, als het niet lukt merk je dat vanzelf toch? Er gaat niks kapot van of zo.