Panther vs. Tiger

ik wil wel graag met Tiger verder maar kan nog geen afscheid nemen van Panther.Ook te meer omdat er nu al kleine foutjes in Tiger gevonden worden en ik met Panther geen problemen heb. Wat zeggen jullie ervan om mijn HD te participeren en dan de mogelijkheid hebben om verschillende opstartschijven te kunnen gebruiken om aan Tiger te wennen en Panther achter de hand te hebben.Ik doe hetzelfde met een oude iBook waarop ik classic en OSX om en om gebruik.

denk dat panther ook wel foutjes bevat. Zou gewoon overgaan. Als je niet van je panther af wil, gewoon blijven gebruiken. En geen tiger aanschaffen.

het pariciperen / partitioneren :mrgreen: kun je altijd doen. ik zou echter voor 1 os gaan. zonde van de ruimte om 2 osx’en te hebben.
Denk dat je het een beetje te somber in ziet voor de tiger. Ik werk er nu al een tijdje mee. En het werkt gewoon goed. Goeie backup maken van je gegevens en dan een clean install uitvoeren. Werkte bij mij het beste.

Durf te leven :evil:

Anders wacht je nog een beetje op wat updates voor Tiger om over te schakelen. Je kan dan nog altijd beslissen om te veranderen, het zal trouwens toch nog een tijdje duren vooraleer er Tiger-only programma's uitkomen.

Ik zou het nog even aankijken hoe het gaat met de update naar 10.4.1 etc.

jah, ik zou ook nog even wachten. kijken wat Tiger over het algemeen gaat doen en dan pas kijken of je wel zeker wil overstappen

Wat voor probleempjes zijn er dan die jou belemmeren?

Ik gebruik Tiger nu 2 weken en vind het heerlijk!

Alleen iLife’05 was een enorme teleurstelling, maar da’s weer een ander verhaal :wink:

Hoezo, werkt iLife5 dan niet goed onder Tiger?

wennen aan Tiger? ik weet niet wat je verwacht, maar zoveel is er niet veranderd hoor . . .

Je merkt het verschil nauwelijks. Heb Tiger aangeschaft, gelijk maar een G5 2.7GHz bij genomen, en op wat andere icoontjes en niet goed werkende websites na merk je echt geen verschil tussen het panthertje en het tigertje.

psies, zo kocht ik pas een nieuwe muis en dacht, "ach ik doe die iMac die zo mooi bij kleurt er ook maar bij . . ." :D

Het enige probleem wat ik heb met Tiger is dat ik alleen kan mijn.postbanken met behulp van Opera.

Verder nog helemaal niets.

[quote:f42c0292f1=“Mendoza”]psies, zo kocht ik pas een nieuwe muis en dacht, “ach ik doe die iMac die zo mooi bij kleurt er ook maar bij . . .” :D[/quote:f42c0292f1]

Dat had ik dus ook toen ik net mijn muurtje gewit had.

[quote:429efc30f3="Mendoza"]psies, zo kocht ik pas een nieuwe muis en dacht, "ach ik doe die iMac die zo mooi bij kleurt er ook maar bij . . ." :D[/quote:429efc30f3]

Heerlijk als je zo kan winkelen. Ik zit nu alleen met een PM G5 1.6GHz over,
die ik kwijt moet zien te raken. Iemand interesse?

[quote:97bc91b002="Peter Fitskie"] Heerlijk als je zo kan winkelen. Ik zit nu alleen met een PM G5 1.6GHz over, die ik kwijt moet zien te raken. Iemand interesse?[/quote:97bc91b002]

Het is hier geen aanbod site he :stuck_out_tongue:

moet je eff plaatsen op tweedehandsmac.nl
ben je hem binnen een paar dagen kwijt…