Ik heb sinds kort Parallels 5.0 aangeschaft voor mijn Mac Pro en wordt geconfronteerd met vastlopers en twee programma's die om de haverklap uitvallen. Herinstallatie van Windows XP heeft niet geholpen. Generic Host Process for Win32 Services en wuauclt.exe stoppen herhaaldelijk onverwachts. Meestal werkt nadien het start menu niet meer. Ik heb alle laatste updates ook voor Windows geinstalleerd. Na installatie van Kapersky Internet security begon de miserie, denk ik, maar het kan toeval zijn. Ik heb ook Parallels 4.0 op mijn MacBook en XP en daar heb ik die stops van de bewuste programma's niet maar ook daar is het systeem soms traag. In elk geval draait XP hoegenaamd niet zo vlot en stabiel als MacOSX 10.6. Wie kan mij helpen?
Probeer het eens met bootcamp, en misschien met een Win7 versie?
Ikzelf draai ook Parallels 5.0 in combinatie met Snow Leopard. Ik heb meerdere windows systemen draaien n.l. Windows XP, Windows 7 32 bits en Window 7 64 bits. Tot nu toe draait alles naar behoren en voelt de snelheid ook goed. In mijn windows XP partitie had ik ook Kapersky geïnstalleerd, maar dit programma vond zelfs Microsoft Word een virus en bleef waarschuwen. Dat is de reden dat ik het heb verwijderd en weer terug ben gegaan naar McAfee. Alles draait nu naar behoren en tot nu toe nog geen blauwe schermen gehad.
Succes
[quote:c07ad4d5f3="MrPinda95"]Probeer het eens met bootcamp, en misschien met een Win7 versie?[/quote:c07ad4d5f3] Daar geef ik geen geld meer aan. Ik heb een XP-installatie disk. De installatie lukt niet in bootcamp op mijn MacBook, alleen in Parallels.
En betalen voor een ander antivirusprogramma zie ik ook niet zitten.
Het is wel vreemd dat die twee programma’s niet onverwacht stoppen bij Parallels 4.0 op mijn MacBook.
Betalen voor een antivirusprogramma? Gebruik [url=http://free.grisoft.com][b:d82ee25317]AVG[/b:d82ee25317][/url]. Gratis en werkt perfect. En zo zijn er nog meer gratis goede antivirusprogramma's
Ik heb een herinstallatie gedaan zonder Kapersky en het blijkt dat gewoon na installeren van de windows updates het euvel ook optreedt. De twee programma's Win32 Services en wuauclt.exe stoppen om de haverklap en maken de Windows onbruikbaar.