Graag jullie advies:
Ik had een windows partitie maar die was te klein, daarom heb ik hem via boot camp verwijderd.
Toen ik via Boot camp een nieuwe partitie wilde aanmaken kreeg ik de melding dat ik daar geen geheugen genoeg voor had (min 10 gb terwijl ik nog 18 over had).
Ik heb eerst via Hulpprogramma's schijfherstel gedaan, daar kreeg ik foutmeldingen.
Toen heb ik vanaf de installatie cd Schijfherstel gedaan en zijn de problemen opgelost.
Met veel hoop ging ik daarna opnieuw naar boot camp en tot mijn teleurstelling kreeg ik opnieuw de melding dat ik tekort geheugen had om een partitie aan te maken.
Wat nu???????
Ik heb windows voor mijn werk nodig, heb daar een dure windows cd voor gekocht en wil het daarom graag opnieuw aan de praat krijgen....
Want als je maar 18GB over hebt, is dat wel wat weinig. Mac OS X heeft namelijk ook een klein stukje vrije ruimte nodig voor een goede werking, en Windows heeft minimaal een partitie van 20 GB nodig.
Kijk eens of je iets kan verwijderen/opschonen/verplaatsen van(af) je interne harde schijf (naar een externe schijf).
Mijn hd is 80gb.
Ik heb er al wat programma's afgehaald, maar dat moeten er dus nog meer worden begrijp ik.
Ik heb geen externe harde schijf, da's misschien wel een beetje stom?
Zeker nu je voor een 500GB of 1000GB externe harde schijf nog geen € 100,- betaald. Als je erg in ruimtenood zit, is dat een rustgevende en goede aankoop/investering.:wink: