Paswoord pakt niet meer

hoi peeps,

mn broer geraakt niet meer op zijn PB 17 inch. Als hij zijn paswoord intypt schud het inlogvenster omdat het paswoord incorrect is. maar hij geeft zijn gewone paswoord in en zijn hoofdpaswoord pakt ook niet meer. weet iemand miss hoe dit komt en een oplossing hiervoor: heb al in de firmware de nvram gereset.

kan iemand me hierbij helpen want mn broer is nu naar de spoedgevallen. en tis echt balen voor hem.

grtz :finderoud:

Is toetsenbord toevallig terug op Querty ? Probeer eens in te loggen met je paswoord in te geven volgens querty-layout ?

heb net geprobeerd, is het nie :(

Staat de CAPS lock toets - hoofdletters aan ? :?

nope

Dan is mijn EHBO-kennis zo op het eerste zicht ook uitgeput.... :?

numlock?

capslock bedoel je zeker. kijk eens of die niet is blijven hangen.

als ik numlock induw (staat onder F6) dan kan ik niet het hele paswoord ingeven, van A tot U werkt het toetsenbord niet maar als num afstaat wel

aaarg ik word gek :cry: heeeeelp

In je tiger-handleiding staat hoe je je password kunt resetten..

ik geloof booten met Tiger DVD, en C ingedrukt houden tijdens de boot… :slight_smile:

succes :stuck_out_tongue:

tis nog altijd gewoon panther, maar als je c inhoudt kom je toch op het herinstallatie venster van OS X

[quote:f2721f04b5="Burton freestyle crew"]tis nog altijd gewoon panther, maar als je c inhoudt kom je toch op het herinstallatie venster van OS X[/quote:f2721f04b5]

Klopt en daar heb je ook de optie om het wachtwoord te resetten… :o