PB 12" displaybehuizing probleem

Ik heb een probleempje met de behuizing van het display. Aan de linkerkant heb je de uitsparing in het alu waar het kuststof wat dikker is. Waarschijnlijk voor je Airport Extreme kaart. Bij mij is dat los gaan zitten. Tussen het kunststof en het alu deksel zit nu 2 mm speling. Je kan het wel weer op elkaar drukken, maar dan komt die spleet gewoon weer terug. Is dit te verhelpen. 2 componentenlijm b.v. of zijn er meer mensen met dit probleem.

Ik heb ook het probleem maar dan 0.5mm. Maar ook nog geen oplossing. PB 876mhz

Hier zit idd de antenee voor de airport kaart onder. Dus kun je met iets van tape of lijm voorzichtig vastmaken. Let erop dat je de antenne zelf vrij houdt, want anders kan je ontvangst verminderen/verdwijnen... Is al niet te sterk in de PB modellen, en zo zal het alleen maar minder worden....

heb 't ook, stilletjes laten zitten en zo nu en dan even schoon blazen met wat lucht :)

het is dus niet verstandig dit zelf te gaan lijmen? Tis namelijk best wel irritant.

[quote:0358840a36="kluivers"]heb 't ook, stilletjes laten zitten en zo nu en dan even schoon blazen met wat lucht :)[/quote:0358840a36]

Ik heb het gister opgelost dmv 1secondelijm en een dunne naald. Ging perfect en nu is die irritante kier weg. :smiley: