Probleem deed zich gisteren voor. Ik haalde de update x 4.10 binnen om op deze ( oudere ) 12 " te zetten. Tijdens uitpakken is hij blijkbaar vastgelopen. Nu probeer ik er opnieuw besturingssysteem op te zetten met de cd. Kan geen doelschijf selecteren. Wat kan ik er aan doen? Gr Eric
Het schijfhulpprogramma op de DVD ziet ook geen HD om te herstellen?
Die ziet hem wel, zag ik net. Maar... de powerbook valt alweer uit. Het probleem is alleen maar op te lossen door hem in 't kanaal te werpen vrees ik.
Ik had dit zelfde probleem vorige week met de eMac zag ook geen HD in de volume van de DVD, zag de HD wel in schijfhulprog. maar was grijs, ik heb deze geselecteerd en gewist en kon daarna opnieuw installeren. Voordat je hem in het kanaal werpt, mischien helpt dit?....... succes. Gees
Hij ligt al op 't randje vd brug. Ik neem aan dat ik , als ik hem weer aan de praat krijg, het systeem er wel weer op krijg. Het grote probleem van uitvallen en zwart beeld is weer op komen zetten. Toch een moederbord probleem.
Zeg, waar knikker je dat ding het kanaal in? Dan ga ik er even onderstaan om 'm op te vangen. Nieuwe HD er in en hij speelt vast weer lief.
-edit-
mjah, als het het mobo is ben je iets verder van huis natuurlijk. :(.