PB 15" ruilen tegen PB" 12"

Ik wil graag mijn powerbook 15" ruilen tegen een powerbook 12" maar vind het lastig om het prijsverschil te bepalen.

Mijn huidige PB is het laatste model (15", 1.67Ghz, SuperDrive, Scrolling trackpad) van Feb 05 met:

• 1 GB (2 x 512) RAM
  • 128 MB VRAM
  • 100GB HD
  • batterij vervangen (omwisselprogramma)

Zou graag ruilen het laaste fully packed 12" model. Maar als ik een 12" aangeboden krijg met bv maar 30 of 60GB en zonder Scrolling trackpad wat zou het prijsverschil dan moeten zijn?

Alvast Thx!

Hoi

ik wil mijn PowerBook 12" wel met de jouwe ruilen.
Dit zijn de specs

• PowerBook 1.33Ghz
  • 12" (geen dode pixels)
  • 512Mb ram
  • 60b hdd
  • Airport Extreme
  • Bluetooth
  • Combo drive
  • Tucano 2nd skin
  • Bluetooth keyboard
  • Bluetooth muis
  • iCurve

De batterij is nog 99%
Scrolling pad werkt bij mijn PowerBook via de applicatie Sidetrack.

[quote:56a53a5c35="ShantyHeart"]Ik wil graag mijn powerbook 15" ruilen tegen een powerbook 12" maar vind het lastig om het prijsverschil te bepalen.

Mijn huidige PB is het laatste model (15", 1.67Ghz, SuperDrive, Scrolling trackpad) van Feb 05 met:

• 1 GB (2 x 512) RAM
  • 128 MB VRAM
  • 100GB HD
  • batterij vervangen (omwisselprogramma)

Zou graag ruilen het laaste fully packed 12" model. Maar als ik een 12" aangeboden krijg met bv maar 30 of 60GB en zonder Scrolling trackpad wat zou het prijsverschil dan moeten zijn?

Alvast Thx![/quote:56a53a5c35]

je kan ook je ouwe PB verkopen en dan de nieuwste PB 12’’ kopen

of nog even wachten en m later verkopen en dan een intel PB kopen

Waarom wil je in hemelsnaam je 15" voor een 12" ruilen? Zou de mijne voor geen geld ter wereld willen omruilen!

[quote:a0968fd190=“martijngrootens”]je kan ook je ouwe PB verkopen en dan de nieuwste PB 12’’ kopen

of nog even wachten en m later verkopen en dan een intel PB kopen[/quote:a0968fd190]

Nog even heel lang wachten bedoel je dus :stuck_out_tongue:

maar dan heb je wel het nieuwste van het nieuwste ;)

ik heb een fully packed 12" (zelfde specs als jouw 15") maar ik vraag me eigenlijk alleen maar af waarom je wil ruilen ?

12" is handzamer, kan beter mee in de trein, dat soort redenen?

Ik had het zo'n gevoel toen ik mijn 17" PB uitpakte. Sh*t wat is ie groot. Voor de 17" had ik een 12" PB en dat ding was inderdaad super handzaam. Die 17" is veel zwaarder en de meeste laptoptassen gaan maar tot 15".

Heb nog even getwijfeld of ik mijn 17" zal ruilen voor een 15" maar ik ga toch voor een 12" iBk ernaast

Als Apple een 12" PB zou maken met verlicht toetstenbord zou ik zeker voor een 12" PB gaan. 8)

Succes met de ruil,
M.

Om het prijsverschil te bepalen als het bij allebei de PowerBooks om recente modellen gaat: Ga naar de Apple Store online, doe beide PowerBooks in je mandje, stel de exacte configuraties samen en laat de Store de prijzen uitrekenen. Dan kan je zelf het verschil uitrekenen. Ik denk dat je in onderling overleg nog een percentage van dat verschil moet afdoen, omdat het ondertussen om tweedehands computers gaat.