PC DVD brander in mac! kan dat?

Kan een Aopen DVRW2412PRO in een G4 Sawtooth?

voor 90% zeker wel, maar ik weet het niet helemaal zeker. ik dacht eerst van niet, maar had oen op een gegeven moment een laCie externe gekocht en daar zat gewoon een Lite-ON in. Je kan alleen niet opstarten volgens mij vanaf sommige merken cd spelers (dus met een apple systeem cd)

Vriend van mij heeft een pioneer dvr 107d in z'n G4 DP 1250 mhz gezet en die werd na een systeem update (10.2.8 naar 10.3.3) als superdrive gezien! dus ik denk dat je misschien iets meer moet investeren en dan heb je een top of the line DVD brander in je mac 8)

Het is gewoon een IDE-brander dus hij doet het! PC of Mac maakt niks uit. Alleen werkt ie wel met Toast en met de rest niet. Lacie bouwt trouwens niks zelf hoor. Die maken alleen de behuizing en voor de rest kan er van alles inzitten. De drives van Pioneer en Sony werken vrijwel altijd met de iApps samen. Dus als je compatibiliteit wilt moet je in die hoek gaan zoeken.

Pioneer 107D DVD+-R/+-RW OEM € 109,-

http://www.computer-land.nl/index.php?page=producten&catid=380

klaar voor 109 euro…

Laatst bij de MediaMarkt een NU DVD+RW brander gekocht voor 56 euro, met Toast onder 10.3 geen enkel probleem. Dus laat die Apple Superdrive maar zitten ;-)