Pda synchroniseren

hallo,

ik ben vanplan een macbook te gaan kopen 8)
ik ben er nog niet helemaal uit ik ben nu een windows gebruiker :grrr:
is het mogelijk mijn hp ipaq 6900 te synchroniseren met de mac
en welke software heb ik daar dan voor nodig

Groetjes yoeri

ja is mogelijk.

met missing Sync gaat het heel goed.
werk er ook mee.

Progamma’s installeren gaat niet. maar daar voor kan je bootcamp gebruiken (even over naar windows)

Ik heb zelf ook een Hp Ipaq maar sychroniseren is een nachtmerrie met OSX. Collega heeft een Palm daar wil het wel mee.

Dus als je het mij vraagt, nee met die achterliggende gedachte zou ik niet voor de Mac kiezen.

is er ergens een handleiding te vinden hoe je dit kan doen of is het onwijs makkelijk aansluiiten en klaar ?

[quote:b61e975b0f="jan_pb"]met missing Sync gaat het heel goed. werk er ook mee. [/quote:b61e975b0f] Zoals voorgaande spreker al zei, werkt het syncen met Missing Sync goed zodra je het werkend heb. Ik had even moeite om mijn MDA Compact aan de praat te krijgen met dit programma, maar nu het eenmaal werkt, werkt het goed.

De handleiding krijg je erbij zodra je het koopt :wink:
Er is genoeg over getypt op het internet maar niet echt een duidelijke hansleiding ofzo.

Ik had geen problemen, Het was aan sluiten en missing sync ging zijn gang. zowel met usb als met bluetooth

[quote:75877c2670="jan_pb"]Ik had geen problemen, Het was aan sluiten en missing sync ging zijn gang. zowel met usb als met bluetooth[/quote:75877c2670]

Met missing Sync had ik ook geen probleem…

[quote:ad37d6baa6="Yoeri"]is er ergens een handleiding te vinden hoe je dit kan doen of is het onwijs makkelijk aansluiiten en klaar ?[/quote:ad37d6baa6]

Als je Missing Sync koopt krijg je er een handleiding bij.

Bij mijn Yakumo was het inpluggen. Missing Sync starten. En klaar.

Een nachtmerrie. Ik heb beide mogelijkheden geprobeerd: Missing sync en Pocketmac. De eerste deed het aardig maar wilde afspraken niet goed synchroniseren en gaf telkens een error. Na ongeveer 3 maanden correspondentie heb ik mijn geld terug gekregen. PocketMac zijn een stelletje boeven. Na mijn vraag of er een probeerversie was, hebben ze me aangeraden om eerst het programma te kopen en zou ik mijn geld terug krijgen als het niet lukt. Zelfs de installatie lukte niet..... . Maar mijn geld heb ik nog steeds niet terug gezien en ze reageren ook niet op diverse mailtjes van mij. Nu synchroniseer ik tot mijn spijt met m'n oude XP bak. Succes met je keuze. Groet

www.markspace.com

TOP programma