PDA Telefoon voor Mac

Hallo,

Ik ben op zoek naar een PDA telefoon, het liefst met wifi, gps en een redelijke camera. Nu heeft mijn broer de [i:ad6a6c0855]Mitac Mio A701[/i:ad6a6c0855]. Maar daar valt de camera een beetje van tegen. Verder weet ik niet hoe deze werkt in combinatie met Mac.

Als iemand tips heeft over deze of andere PDA toestellen, of persoonlijke ervaringen wil delen. Alvast bedankt! Als iemand komt zeuren dat ik de zoekfunctie had moeten gebruiken… sorry :stuck_out_tongue:

Edit: Om het breezer-gehalte naar beneden te halen: Ik ben niet van plan om veel foto’s te maken, maar af en toe een “kiekje” binnen mijn vriendenkring lijkt me wel leuk. Voor “echte” foto’s heb ik al een powershot.

Ik heb een P990i die helaas nog niet synct met iSync. Ik had een P900 die dat wel deed, maar geen WiFi had. Andere phones heb ik de laatste 3 jaar niet gebruikt 8)

ik heb een nokia e61, bangelijk toestel, synct (met omwegen) via isync maar enmaal je ene paar stappen doet gaat het alsof het altijd al gewerkt heeft. Wel geen camera, maar ik mis het echt niet...

Al aan een Palm Treo 680p gedacht?

ik heb een qtek S200 en ben er heel te vreden mee ik syc met de software missing sync en dat werkt allemaal perfect

Dank voor de reacties, ik zal alle genoemde telefoons bestuderen!

Ik denk dat je wat betreft de PDA functies het best voor een Palm kunt kiezen. Werkt goed samen met Mac. Daarnaast is ook de Nokia E70 een mogelijkheid. Heeft Wireless LAN (WiFi), camera, mogelijkheid voor navigatie, UMTS en een volwaardig QWERTY toetsenbord. Werkt met een plugin perfect samen met iSync. Zonder camera zou ook de E61 te overwegen zijn (wellicht verschijnt er binnenkort een E62, mét camera). Overigens ga je er, terecht, vanuit dat de camera's op dit soort apparaten leuk voor zomaar een kiekje tussendoor, maar niet meer dan dat.

[quote:6606fcd5e3="jha"]Ik denk dat je wat betreft de PDA functies het best voor een Palm kunt kiezen. Werkt goed samen met Mac. Daarnaast is ook de Nokia E70 een mogelijkheid. Heeft Wireless LAN (WiFi), camera, mogelijkheid voor navigatie, UMTS en een volwaardig QWERTY toetsenbord. Werkt met een plugin perfect samen met iSync. Zonder camera zou ook de E61 te overwegen zijn (wellicht verschijnt er binnenkort een E62, mét camera). Overigens ga je er, terecht, vanuit dat de camera's op dit soort apparaten leuk voor zomaar een kiekje tussendoor, maar niet meer dan dat.[/quote:6606fcd5e3]

de e62 is al uit hoor, enkel voor de amerikaanse markt en is een gestripte versie van de e61 en nog steeds zonder camera, de e61i die gaat wss een camera krijgen.

Het zelf P990i echt super toestel gebruik hem zakelijk even umts uitzetten en je batterij gaat ook weer 2 dagen langer mee, helaas ondersteund osx nog geen syncml maar dat zal in de toekomst ongetwijveld komen sinds dit een standaard is geworde bij de mobile phone markt.

ik ben ook al lang op zoek en wacht eigenlijk stiekem op die verduvelde Iphone. Maar als hij er begin januari niet is of aangekondigd wordt, ga ik toch maar eens tot actie over :

mijn voorkeur gaat dan denk ik uit naar de palm treo. wat zijn jullie ervaringen met het ophalen van email en synchroniseren met ical en adresboek?

anderzijds gaat palm de windows mobile toer op met zijn nieuwste toestel, hoe lang blijven ze OS X nog ondersteunen?