PDF synchroniseren Books iTunes

Hoi OMT-ers,
Ik wou vandaag een samenvatting voor school in PDF formaat op mijn iPhone zetten dmv iTunes. Normaliter gebruik ik iMessage of e-mail, maar aangezien dit een vrij groot bestand was dacht ik, ik gebruik weer eens iTunes.
De laatste keer met een epub bestand was het geen probleem, maar echter nu met mijn iPhone 4S iOS 6.0.1 icm iTunes 11 kan ik simpelweg niet een PDF document meer naar mijn iPhone slepen
Het kan wel nog naar de Library van iTunes zelf, maar niet naar de iPhone noch met andere PDF documenten.
Ik heb tamelijk grote PDF bestanden op mijn iPhone staan en ik weet zeker dat ik die via iTunes erop heb gezet dus het kan/kon, iemand een idee hoe en of ik dit nog aan de gang krijg? Ervaren jullie hetzelfde probleem of heb ik met een bug te maken?

[quote]
Het kan wel nog naar de Library van iTunes zelf
[/quote]

Wanneer het wel naar de Library zelf kan, dan verschijnt deze toch ook in het 'Boeken' tabblad van het synchronisatie menu van je iDevice? Daar kun je dan de PDF aanvinken en wordt deze gesynchroniseerd.

Nee, daar staan enkel de ├ęchte ebooks (.epub bestanden)

Ik doe niets anders dan grote hoeveelheden PDF's syncen met iPhone en iPad.

Dus dat moet wel degelijk probleemloos gaan.

Met iTunes 11 werkt dit ook nog steeds.

Doe zelf ook niet anders, veel pdf's voor m'n studie werkt ook voor mij probleemloos.

[img]/uploads/community/23be0287585f464ef8df5ccf6d4c34048ee20761_0.png[/img]

Het kan ook aan de PDF zelf liggen natuurlijk. Kun je deze openen met Voorvertoning (en opnieuw bewaren)?

Verveel je je een beetje Night? :slight_smile:

Ik kom je in bijna elk topic tegen. En deze staat al twee jaar dik onder het stof.

Ja, ik zag het te laat.
Overigens is hiervan al melding gemaakt (topics van 2 jaar geleden komen ineens oven water) en is naar het schijnt alweer verholpen.