PDF van iPhoto album

Ik heb een iPhoto album gemaakt en daar wil ik, via save as pdf bij afdrukken, een pdf van maken. Die pdf wordt mooi gemaakt en zo, alleen blijft de pagina wit op de plaatsen die buiten het bereik van mijn printer liggen, terwijl de foto's normaal tot tegen de rand gaan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die pdf wel mooi tot de rand gaat?

Ik weet niet of jij in België ook het blad "MacFan" kan kopen, maar daar staat een heel verhaal in hoe je via de iPhoto afdrukservice een album kunt laten maken. Nu zal je je afvragen wat dat met jouw vraag te maken heeft, maar rechtsonder op blz. 21 staat beschreven hoe je een echt goede pdf van je album krijgt: diegene die ook naar de drukker zou moeten gaan... Mocht je het blad niet hebben of er niet aan kunnen komen dan moet je dat maar even laten weten, dan maak ik wel een scan van het betreffende gedeelte :D

Wellicht uberhaupt handig om het te scannen en het te plaatsen...?

[quote:84f281dae7="Bas Sandee"]Wellicht uberhaupt handig om het te scannen en het te plaatsen...?[/quote:84f281dae7]

Ik denk dat ze bij MacFan liever hebben dat je een abonnement neemt :smiley:
en dat is precies wat ik je (jullie) zou willen adviseren: ik schat dat MacFan het enige Nederlandse MAC georienteerde tijdschrift is, en ik zou het toejuichen als, door middel van wat meer abonnees, het bestaansrecht gegarandeerd zou worden!! :innocent:

∴ NA-NIL-IN ∴

[quote:f1e7936558="johnny_cash"] ik zal het morgen inscannen (moet namelijk over 15 min weer gaan leren.. dus helaas dat word wachten tor morgen tenzij iemand anders hem inscant)[/quote:f1e7936558]

Ik zou het niet op het forum plaatsen in verband met copyright en zo,
maar dat is mijn mening… :innocent:

Misschien dat een moderator hier uitsluitsel over kan geven??

en de regels van het forum. wat je wel kan doen is schrijven hoe het moet.

daan.

[quote:16e3a18a29="hansenonline"]... wat je wel kan doen is schrijven hoe het moet.[/quote:16e3a18a29]

Het zou toch een citaat worden uit het blad want het is niet zo één-twee-drie in een paar woorden te beschrijven.
En dan zit ik toch weer met het copyright :frowning:

Als iemand het echt nodig heeft of wil weten, moet 'ie gewoon het blad kopen…