pdf werkbalk in word krijg ik maar niet weg

wat ik ook doe. dat kleinde pdf werkbalkje in word krijg ik maar niet weg en komt telkens terug. Wie heeft de oplossing om m definitief te vernietigen.

Dank!!!

Het is iets van een plugin. Ik heb m ook ooit eens weggegooid. Dat was wel onder Windows, maar het kan eruit. Zoek eens in de pakketinhoud van de Office programma's, als ie niet in de gewone Library mappen van Office te vinden is.

Ik had hetzelfde probleem, en als volgt opgelost: Ga naar Applications --> Microsoft's Office --> Office --> Startup : Hier staat waarschijnlijk een "PDFMaker" plugin in de Word, Excel en Powerpoint mappen. Deze verwijderen en klaar is kees.

[b:a8f88aae4d]MacBridge krijgt de hoofdprijs[/b:a8f88aae4d][color=red:a8f88aae4d][/color:a8f88aae4d] Want door zijn tip is het probleem opgelost!

Dank je wel.
Palermo

Heeft iemand nog andere tips? Ik heb namelijk hetzelfde probleem, maar heb géén PDFMaker in de genoemde map … Met Spotlight zoeken op die naam levert ook eigenlijk alleen maar PDF-bestanden op waar de term in voorkomt.

ik denk ook niet dat je die met spotlight vindt. Je moet gewoon zoeken in: Applications --> Microsoft's Office --> Office En dan in 1 van die mappen kijken.

Met Spotlight zou je hem wél moeten vinden, lijkt me … en zoals ik al zei: in die mappen heb ik gekeken maar daar kan ik niks vinden. De door macbridge genoemde Word en Excel mappen zijn helemaal leeg, maar toch start die PDF-knoppenbalk en neemt ruimte in die ik voor iets anders wil gebruiken (en verplaatsen heeft ook geen zin: de volgende keer dat ik Word start staat hij op de oude plek terug).