Per ongeluk bestanden eruitgegooid uit Acquisition

Ik was bestanden aan het downloaden maar ik heb ze per ongeluk uit het rijtje gewist. Ik probeerde norton unerase te installeren maar dat gaat niet want dan moet ik alles installeren (en ik moet geen norton troep op mijn mac). Is het uberhaupt mogelijk om die downloads terug te halen en ze weer verder te laten gaan of ben ik de bestanden definitief kwijt?

Ik snap die afkeer van Norton niet zo goed! In gelijksoortige gevallen ald die van jou bracht volumerecover bij mij de oplossing. Ook de unerase optie bracht uitkomst. Zet je vooroordeel even aan de kant en probeer het toch maar met Norton (je verliest er niets mee, integendeel)

ook al heb je de downloads uit het rijtje gegooit, ze blijven nog wel op je harde schijf staan, als je het goede bestand in Acquisition weer download begind hij als het goed is weer op het punt waar hij gebleven is, het enige probleem is dat bestanden vaak merdere keren op Acquisition staan, en daar om is het vaak lastig om het goede bestand weer teruk te vinden, maar ik heb het ook zo vaak gehad, maar als ik hem dan later weer opzocht en downloade begonnen ze gewoon weer waar ze gebleven waren.

het punt is juist dat de bestanden ook verdwenen zijn uit de "incomplete" map. Limewire daarintegen laat het bestand wel staan en dan kun je inderdaad verder met het downloaden als je hetzelfde bestand weer opnieuw activeerd met downloaden. Unerase heb ik geprobeerd maar ik heb versie 8 hiervan en die kent alleen oude programma's en laat staan dat het avi bestanden kent. Ik vrees dat de bestanden kwijt zijn.

Het gaat om twee bestanden die bij elkaar 2,1 GB zijn. Waarvan 1 bestand nog iets van 100Kb moest. Dus je begrijpt dat ik nu flink baal en de neiging heb om mijn computer het raam uit te flikkeren. Maar goed, dat doe je niet met een mac :-)