Phone Agent --- open source variant??

Weet iemand of er een open source variant bestaat van Phone Agent, ik vind het namelijk een vrij aardige applicatie, maar ik vind het 't geld niet waard. Een open source variant is over het algemeen gratis, en daar zie ik dan meer heil in, ook daar je dan makkelijker zelf dingen kunt aanpassen, over het algemeen dan.

Ik heb ernaar gezocht, maar heb het niet gevonden. Ik heb het dan ook maar gekocht (inderdaad veel te duur). Mocht je het kopen, zorg er dan voor dat je het op de Mac installeert waarop je het ook gaat gebruiken. Dat had ik niet gedaan, en toen bleek dat het programma maar op 1 Mac gebruikt mag worden. Gelukkig was de maker soepel en gaf hij me een tweede serial.

hmm en als je je mac opnieuw installeert, ben je dan alles weer kwijt? Af en toe.... grrrrrr ik vind de applicatie gewoon echt veel te duur, voor windows *blech* bestaan er een hoop goedkope oplossingen, en zelfs de beste is gratis. Werkt nog mooier dan deze mac variant. Waarom moet het nu weer zoveel geld kosten, of ben ik nu een zuinige nederlander?

Detail:
ik ben eindelijk blij met mijn t610, sinds kort een rode behuizing en volledig geflashed en ontdaan van t-mobile shit, en wonderbaarlijk genoeg hebi k spontaan overal bereik waar ik voorheen geen bereik had. :slight_smile: RC6 :slight_smile:

hoe kan je die operator dingen er dan vanaf doen?

[quote:720a289680="tijs"]hoe kan je die operator dingen er dan vanaf doen?[/quote:720a289680]

Ik weet niet of ik het hier mag noemen… het komt erop neer dat ik hem geflashed en geunlocked heb met een data kabel, tenminste vriend van mij heeft dat voor me gedaan met zijn pc. Verder die naam tags die op je telefoon zijn geprint, dat logo onder het keyboard dus, die kun je er vanaf schuren bhv een suikerklontje, heel voorzichtig doen, dan krijg je geen krassen

detail, je raakt wel je instellingen en plaatjes en thema’s kwijt. Ik zit dus nog steeds te wachten op een sms van t-mobile met alle instellingen. :frowning: