Photocasts, iemand die al photocasts download?

Hallo, ik vroeg me af of er al photocasts beschikbaar zijn voor 'gewone' macgebruikers?!

Ik vind het een gave nieuwe feature, maar ik heb begrepen dat het niet helemaal als podcasts werkt?

Heeft er iemand al een link waarmee ik een mooie photocast, of meerdere kan downloaden?

Doei!

Gerben

Correct me if i'm wrong, maar volgens mij kan je ze tot nu toe alleen in combinatie met een.Mac account gebruiken...helaas

Ja, alleen met een .mac, maar er zullen toch mensen zijn met een .mac een een photocast?

ze moeten het gaan laten functioneren als podcasts, net zoals binnen iTunes...meteen op je iPodje syncen...lijkt me wel erg cool!!

Rara. Ik snap niet 100% waarom je plotseling iPhoto en .Mac moet gaan gebruiken. Ik heb al een tijd een werkend RSS feed met photo's van mijn photolog: http://www.vorontsov.nl/rss.php en het werkt perfect in Firefox en Vienna zonder al dat Apple iApps poespas

1. 8)

Ik heb enkele flickr photocasts in iPhoto staan, op die manier is het wel leuk, en heb je ook geen .Mac nodig (om ze te bekijken dus) Mijn andere foto's upload ik ook wel gewoon naar flickr, .Mac vind ik ietsje te duur voor wat het maar is.

Ik zie het niet iets bijdragen aan de beleving van foto's. Meer een functie om de functie dan dat het echt gaaf is.

[url]www.dijkstra.biz[/url] kun je een .mac photo cast bekijken

tenminste de link staat er :stuck_out_tongue: