photo's van iPhoto naar iPod?

Is het mogelijk om foto's te transporteren van iPhoto naar mijn 30Gb video iPod (nwste generatie)? En evt. ook filpjes van iMovie naar mijn iPod?

[quote:8696de97e8="rudidekker"]Is het mogelijk om foto's te transporteren van iPhoto naar mijn 30Gb video iPod ?[/quote:8696de97e8] iTunes > iPod aansluiten > Voorkeuren

[quote:8696de97e8=“rudidekker”]En evt. ook filpjes van iMovie naar mijn iPod?[/quote:8696de97e8]
Je kunt vanuit iMovie exportren naar een formaat wat geschikt s voor de iPod.

Ik kan dat in de voorkeuren nog niet vinden waar ik dat kan instellen

Dat is alleen te zien op het moment dat je iPod is aangesloten. Als je geen iPod hebt aangesloten is dat tabblad niet zichtbaar.

Gevonden! Bedankt!

Is er überhaupt ooit nog wel eens iemand die een handleiding leest of eerst op 'Help' klikt?

[quote:a81c3f6725="KarelWillem"]Is er überhaupt ooit nog wel eens iemand die een handleiding leest of eerst op 'Help' klikt?[/quote:a81c3f6725]

Waarom is dat nodig, je stelt gewoon de vraag op een forum en je hoeft geen enkele moeite meer te doen.Anderen zoeken het wel op voor jou.
RTFM !!! :evil:

KarelWillem, is dit soort opmerkingen inderdaad nodig? Misschien is niet iedereen zo intelligent als jij. Het is een gewone vraag en door het forum kun je dit soort "probleempjes" handig oplossen.

Ik vind het wel schandalig wat ze hier soms durven vragen... En begrijp ook dat men dan ook soms kort van antwoord kan zijn. Ok, ik vind ook niet alles direct terug hier, maar google kan ook wonderen doen hoor.

BTW, heb ook een probleempje: ik duw maar op knopjes van men iPod en die reageert niet… Wat nu??

(5 posts later: oeps gevonden! Blokkering stond nog aan :mrgreen: )

hahaha :lol:

volkomen met je eens…

tjonge jonge, wat dit allemaal teweeg kan brengen...