[Photoshop] altijd volledig scherm mogelijk ?

Met de F toets kun je in Photoshop overschakelen naar volledig scherm. Is het mogelijk om die instelling op te slaan ? Nu heb ik bijvoorbeeld 10 foto's open staan, en zodra ik er eentje sluit komt de volgende, maar niet in volledig scherm...

( Photoshop CS 1 )

Klinkt als een slideshow. Is iPhoto dan niet makkelijker?

Nee, ik ben gewoon een hoop foto's aan het bewerken... dus geen slideshow.

hmm.. ik heb het even bij mij geprobeerd.. en ik heb er geen last van..

ik heb een aantal documenten (alle fullscreen) open staan… en als ik de bovenste sluit dan blijft de volgende gewoon fullscreen… maar waar, hoe en of dat is ingesteld… geen idee…

... maar jij hebt dus al die documenten apart fullscreen gezet? Dan kan het zo zijn dat je fullscreen houdt als je een document sluit. Dart zou dus betekenen dat deze scherm-modussen alleen per document ingesteld worden en niet programmaspecifiek zijn. Wellicht is er een hack voor... ik ga eens kijken.

[quote:e92c979d02="MacBjorn"]... maar jij hebt dus al die documenten apart fullscreen gezet?[/quote:e92c979d02]

ja dat heb ik gedaan…

En dat wil ik dus juist ontlopen... ik wil gewoon een stapel documenten openen, bij de bovenste foto switchen naar full-screen, en pas terug naar normaal scherm als ik dat zeg, en niet zodra ik het bovenste plaatje sluit.

Tenzij iemand idd een hack of zo kan vinden lukt dat niet. Helaas.

Ik wist het eerst ook niet maar ging net even proberen en wat blijkt, het kan dus wel.

Shift klik in je gereedschappenpallet.

(Met appel f werkt het niet, maar wellicht zelf als toetscombi of handeling met toetscombi in te stellen)

hee ja.. cool!

bij mij werkt t ook!

Geweldig, dit was 'm inderdaad !

Frans, dank je wel !

:smiley: