Photoshop, andere webpagina vormen

Iemand enig idee waar ik andere webpagina vormen kan vinden die je in Photoshop CS zou kunnen gebruiken buiten de bijgeleverde standaard webpagina's -onder "Automate" staan er een stuk of 7 geloof ik?

Voor mijn fotopagina’s maak ik graag gebruik van enkele verschillende vormen en kleuren, maar die er nu standaard bijzitten vind ik wat saai. Bij de vorige versie zaten er mooiere bij. Kan ik die ook gebruiken in Photoshop CS? En zijn er nog andere ergens op het net te vinden? Ik vond er in ieder geval geen, maar misschien niet de juiste woorden gebruikt. Ook bij Adobe kon ik er geen vinden.

Ik weet ff niet uit mijn hoofd waar het staat (ik zit nu niet achter mijn eigen Macje) maar het kan wel. Ergens bij settings of zo staan de standaard webpagina's en ze zijn te veranderen.

De variabelen ervan (met procenttekens in de code) moet je laten staan maar de kleuren e.d. kan je makkelijk veranderen met een web-editor. Kijk ff rond in de Photoshopmap waar ‘Web Photo Album’ staat. Daar staat het bij…

(trouwens ff naar beeldbewerking verplaatst…)