Photoshop brush werkt niet binnen het document! op een G5!

Heeft iemand problemen met Adobe Photoshop 7.0 onder Mac OS X Panther? Ik werk hier op een gloednieuwe G5 1.8Ghz Dual met de laatste versie OS X..

Zodra ik mn penseel, brush, block of stamp gebruik binnen de .psd zie ik nix meer!
De cursor is helemaal verdwenen of komt soms even tevoorschijn… maar “hakkelt” dan enorm…

:evil: :evil:

Weet iemand waar dit aan kan liggen? is het een bug?

alvast bedankt!

Hou me er niet aan vast... maar waren er geen 'patches' voor photoshop voor G5 machines?

Verandert de cursor niet gewoon in dat precisie-kruisje? Die is soms bijna niet te zien in een document.

H

[quote:fbc31a8bf1="Roggie"]Verandert de cursor niet gewoon in dat precisie-kruisje? Die is soms bijna niet te zien in een document.

H[/quote:fbc31a8bf1]

Dacht ik ook… maar dat is het niet…
Hij komt soms heel schokkend wel in beeld. alsof ie blijft hangen…

:expressionless:

hey,

heb je er een wacom tablet aanhangen, als dat zo is dan komt het daardoor.

greetzz

[quote:a649483400="ateazz"]hey,

heb je er een wacom tablet aanhangen, als dat zo is dan komt het daardoor.

greetzz[/quote:a649483400]

OKe… Thanx!
Ik heb er inderdaad een Wacom Graphire aan hangen…

weet jij wat ik eraan kan doen??
Zo’n Tablet is nl toch best handig in Adobe PS (althans daar issie voor aangeschaft! :slight_smile: hehehe)

Bedankt!

Na installatie van je Wacom staat er in map Programma's een map Wacom. Daarin zit een handleiding en een programmaatje (Wacom Tablet) waarmee je eea kunt instellen. Voor Pen en Muis, maar ook voor verschillende app's. Wellicht daar ff zoeken en uitproberen.

misschien effe langs de wacom site gaan om te kijken of er een nieuwere driver is

Ik heb ook een Wacom tablet, maar heb geen cursorproblemen daardoor.

Hey,

Dat de een er wel of geen last van heeft ligt aan een combinatie van verschillende configuraties.
minimaal driver 4-76 zeg ik zo uit me hoofd, de aanwezigheid van een Lacie monitor kan een probleem zijn in combinatie met de videokaart driver.

bij wacom is er een draadje over te vinden
greetzz

Mja... ik heb 7 LaCie's staan, Photoshop CS op G4 en G5 (allen OSX 10.3.3), Wacom-Intuos2 A4... en gelukkig geen problemen. :)

hey Freek

En zo moet het ook natuurlijk.
Maar ik heb dezelfde bug ook ooi tin een studio megemaakt.
Allemaal de dezelfde machines en eentje die het verrrekt, tja blijven computers.

greetzz

Yep! 1 van onze nieuwe G5's (allemaal gelijk binnengekomen en hetzelfde geïnstalleerd) heeft nog altijd n beetje keuren. Lijkt toch zo'n maandagmorgenmodel... 'tis allemaal niet ernstig (vlgs mij heb jij me nog 's geholpen toen ie steeds 's ochtends niet opstartte) maar 100% isutnie.