Photoshop CS3 op Snow Leopard: wel/geen problemen?

Zijn er mensen die Photoshop CS3 op Snow Leopard draaien? Er zwerven berichten rond op het net dat mensen er problemen mee hebben, maar die dateren van september 2009. Apple schijnt in de tussentijd het probleem te hebben gefixt, maar [url]http://snowleopard.wikidot.com/[/url] geeft nog steeds een waarschuwing dus ik hoor graag jullie ervaringen. Ik wil sowieso een clean install van SL doen, maar ik heb geen zin om te upgraden naar PS CS4.

De vragen:
-Heb je wel/geen problemen?
-En heb je dan een ‘clean install’ van SL gedaan of een upgrade?

geen problemen hier

Ik draai Photoshop CS4 (extended) op Snow Leopard die ik geupgrade heb bovenop mijn Leopard. Ook hier geen problemen.

Ook geen problemen hier met CS3 icm Snow Leopard (Upgrade).

hier ook niet (gehele CS3 suite)

Geen problemen...

OK, dan ga ik de stap wagen ;-) Dank voor jullie antwoorden!

No problem met cs3 op leopard

[quote:8dc5c13f6d="McLoe"]Apple schijnt in de tussentijd het probleem te hebben gefixt,[/quote:8dc5c13f6d]

Ik dacht gehoord te hebben dan Apple geen fixes zou verzorgen voor CS3 maar volledig focust op CS4 (wat wel zonder problemen werkt). Dus normaal zou CS3 moeten werken maar bij sommigen zijn problemen gemeld en die zal Apple in verdere updates van Snowy niet oplossen.

Meeste problemen die er zijn hebben te maken met het werken met bestanden die op andere machines in het netwerk staan. Lokaal werkt meestal alles wel.

hier geen problemen

Het installeren van een SL upgrade blijkt recent wel nog steeds problemen op te leveren (klasgenote van me). Automatisch afsluiten, niet meer kunnen afsluiten tenzij via forceer-stop, geen lagen meer kunnen dupliceren etc... Weet iemand daar iets op of is dit hopeloos? :)