Photoshop cs3 probleem

Na lange tijd wachten was ik blij te lezen dant de beta download van cs3 online stond. Ik dus meteen downloaden en instaleren. Nu heb ik alleen geen idee waar ps gebleven is. Ik hem hem op de normale manier geinstaleerd op mijn harde schijf in de mac dus niet extern etc. Spotlight vind ook wel enige files van cs3. Maar ps zelf niet.

Wie weet waar dat gebleven is?

Ook niet in je programma's of is er een map Applications aangemaakt?

(Het zal wel niet want je hebt al gekeken)

Nee staat helemaal niks tussen. Dat is dus waarschijnlijk ook het probleem dat het wel daar zou moeten staan.

het is en blijft een beta.. eens herinstalleren denk ik dat beste is !

ook al geprobeerd werkte ook niet

Al geprobeerd om je backup terug te zetten?

[quote:6cb2cfb6c5="mvdenberg"]Al geprobeerd om je backup terug te zetten?[/quote:6cb2cfb6c5]

Backup terugzetten??

ik maak nooit een backup ofzo dus valt weinig terug te zetten.

Misschien nu geleerd dat een Backup toch wel eens zin heeft? Zelf toch al regelmatig profijt van gehad met het installeren van share en freeware dat vervolgens meer problemen geeft dan ze oplost. Ik gooi ook nooit de oudere versies van een programma direct weg zodat je altijd een of twee stappen terug kunt doen bij het niet (goed) werken van de nieuwste versie.

klopt dat laatste doe ik zelf ook nooit heb cs2 er nog gewoon goed opstaan maar ik vind het wel gewoon vreemd

gewoon opnieuw installeren was bij mij ook een prob de eerste keer.

[quote:9638ce29c1="macfleurtje"]gewoon opnieuw installeren was bij mij ook een prob de eerste keer.[/quote:9638ce29c1]

ook dit heb ik al meerdere malen geproberd.
maar ik krijg dat gene wat er nu op staat ook niet fijn verwijderd voor goeie reinstal.
net alsof er in de library nog ergens een log flie blijft staan maar die kan ik ook niet vinden