Photoshop cursus - Na de eerste kennismaking...:)

wel de eerste kennismaking in Breukelen vond ik erg geslaagd. Niet alleen om eens de gezichten en personen achter al die aliassen te ontmoeten..ik vond het vooral, als thuiswerker een prettige ervaring om eens feedback van andere macfanaten te hebben. Wonderbaarlijk hoe er uit een forum iets dergelijks kan groeien. Ik heb inmiddels ook een mogelijke ruimte op het oog, keep U all informed! trouwens...wat wou je ook al weer weten over m'n internetcafe Bert?

Rodriguez

Ik kan me hier bij aansluiten. Ik was blij verrast over het enthousiasme. Zonder dit had ik mijn medewerking aan het geheel niet verleend. Maar iedereen lijkt me erg positief en heeft ook zijn/haar eigen inbreng. Leuk vond ik ook de diversiteit in achtergrond en leeftijd. Ik zie met spanning uit naar de eerste bijeenkomst!

Ook vind ik het erg leuk dat wij (Peter, Gertron en ik) met behulp van dit forum de mensen hebben gevonden om een cursus mee van de grond te krijgen. Waar een beetje surfen niet goed voor is  ;)

Ik heb er heel veel zin in!

Ik vond het ook een zeer geslaagde bijeenkomst. Leuke groep! Veel verschillende mensen en achtergronden. Sluit me helemaal bij jullie aan!

PS: Heb een PB 800 geregeld voor de cursus! :slight_smile: Schilt me weer tillen :wink:

Zeer leuke groep inderdaad! iGor, goede zaken! Waar zal de eerst vogende cursus plaats vinden?

Adriaan

dag dag..

Kan idd wel de ABS [Airport Base Station] meenemen iGor, maar liever niet, ivm de hoeveelheid bagageruimte die ik tot mijn beschikking heb… of liever gezegd lack of it…  op zich wel, maar maak altijd een rondje nl en ga bij verschillende mensen langs… heb dus alles vol zitten, en met moeite de PB mee… mk

Terugkijkend op afgelopen zondag ben ik ook heel erg tevreden!!! Opkomst, inzet en enthousiasme van iedereen was grandioos! Ondertussen zijn we alweer druk bezig om alles voor de 26e op de rails te krijgen... nog even en ik moet een secretaresse nemen  :)

Zogauw er dingen geregeld zijn komen de inmiddels gewaardeerde en gevreesde rondzendbrieven weer!!

We zijn er druk mee bezig!!!

groeten,
Peter Lievense

[quote:post_uid0="Gatekeeper"]nog even en ik moet een secretaresse nemen :)[/quote:post_uid0] Ja, en wij hebben ze al gezien ;) hè tiny :p :p

Tegen reiskosten vergoeding ben ik bereid al heel veel te doen hoor!!!! ;)

mk

Ja,tis allemaal wat  :D