Photoshop Elements 2 en 10.3.x: niet te installeren .....

Niet te installeren dus, Vise Installers (het zijn er twee) blijven hangen aan het einde van de installatie. Deze geforceerd stoppen en werken met wat er geïnstalleerd is levert te veel foutmeldingen op.

Iemand een idee?

Als je een demo van Photoshop Elements geinstalleerd had, moet je die eerst verwijderen (uninstall) voordat je de nieuwe installatie doet.

Jan

Heb je soms een iDisk op je bureaublad staan ?? Kan me vaag herinneren dat deze ook problemen kan geven in install vise

Dank je, ik had deze mogelijkheid al gevonden in oude draadjes hier. Maar hier geen sprake van een eerdere demo install. Heb een beetje het idee dat de installer een beetje veroudert is en de weg kwijt raakt in 10.3 ......

Heb wel een iDisk, maar op een andere machine zonder iDisk (met een andere, originele Adobe CD) hetzelfde probleem.

Ik heb hem vorige week op mijn PB geinstalleerd die is voorzien van 10.3.4. Geen enkel probleem. (had geen iDisk op bureaublad)

Misschien dan maar weer eens het vertouwde recept voor de meeste problemen proberen: - herstarten van Panther-cd, - daar vanaf met Disl Utility de schijf en de permissies van de betreffende partitie of schijf repareren, - opnieuw opstarten, - installeren proberen, - als gelukt, dan nog eens permissies repareren.

Succes :smiley:

Wat bij mij nog wel eens wil helpen als een installatie niet wil: inloggen als root... Als ie dan nog niet wil...

Vergeet overigens niet weer uit te loggen als root.

Dat inloggen als root heeft adobe me ook geadviseerd, maar is natuurlijk niet de bedoeling ....