Photoshop en Jaguar

Een vreemde bug geconstateerd bij het gebruik van PS7 en jaguar. Bij mijn G4/400 gigabit doet de zoom bij het gebruik van de toetsen command en spacebar het niet en de copieer funtie met dezelfde toetsen doet het ook niet,de upgrade 7.01 helpt niet om dit op te lossen. Het gekke is dat op mijn powerbook(dvi) het wel werkt. In 10.1.5 werkt alles normaal.Tja...wat nu

Meld het bij Adobe via deze [url=http://www.adobe.com/support/feature.html]Feedback[/url] mogelijkheid.

Ik heb even rondgekeken bij Adobe forums PS7,zag een patch voor toetsenbordconflict command en~(enge,spaans tekentje) ben toen in systeem prefs gaan kijken, en ja met jaguar moet met de G4 bij international/input menu/options het eerste vinkje bij command en space weggehaald worden,dan doet alles het weer.Oef

mh...jaguar 10.2.1 draait....photoshop update 7.01 gedraaid....en nog quit photoshop 'unexpected' als je je mac een tijdje alleen laat (en daarna uit sluimer haalt)..... :(

is hier al een oplossing voor? (behalve je mac nooit alleen laten natuurlijk… :wink:

Torz ik heb ook het probleem met het handje wat normaal met de spatiebalk indrukken tijdelijk geactiveerd wordt maar jouw oplossing werkt bij mij nog niet .Misschien wel na een herstart. :angry:

:D  :D  :D Gelukkig na een herstart werd het wel op gepakt. Kan weer lekker shoppen en slapen.

:smiley:  :D

Aljo

Jullie hebben mij weer VRESELIJK geholpen!

zeer bedankt :wink: