photoshop full screen probleem

okee, beetje raar probleem misschien, maar hier komt ie:

Als ik, full screen in photoshop werk, zonder venstertjes etc, dus alleen plaatje .( 2x F, 1x TAB )

En ik gebruik mijn tekst gereedschap, heb ik geen mogelijkheid om hier weer uit te komen ( tekst accepteren )

Heeft iemand een oplossing?

En als je op "Enter" drukt (rechtsonderaan het toetsenbord)?

= regel naar beneden?

shift appeltje enter

heb hetzelfde ongeveer... je kan er in elk geval weer uitkomen door op ESC te drukken (in windows alt F4).

Ik heb zelf het nagenoeg zelfde probleem: als ik op mn powerbook photoshop start, en een foto bewerk op een externe 2e monitor, en ik wil bijvoorbeeld een layer aanpassen (drop shadow bijv) dan komt er een extra scherm met instellingen. Tot zover prima, maar als ik nu hotoshop start zonder 2e scherm blijft ie denken dat dat 2e scherm eraan hangt, en zie ik dat scherm niet in beeld. Door ESC in te drukken kom ik weer terug naar mn gereedschappalet en zijn ook de overige functies weer werkzaam, maar heb nog niets kunnen vinden om het venster op mn pobo scherm te krijgen. Het lukt me alleen het weer goed te krijgen door er een 2e scherm aan te hangen, het venster weer naar het midden van mn pobo scherm te slepen, en dan kan ik weer door. Lijkt dus wel of deze functie nu niet meer werkt op 1 scherm, echt klote…

shift appeltje enter moet ik eens gaan proberen

esc werkt, maar dan ben je alles kwijt. ( okee, typen, in de problemen komen, selecteren, kopieren, escape, plakken, enter; werkt natuurlijk ook, maar goed, toch een beetje omslachtig )

EDIT: joepie shift appeltje enter doet precies waar ik nou om verlegen zat :slight_smile:

Je hoeft alleen maar ENTER van je numerieke toetsenbord te doen. Van deze combinatie krijg je RSI :wink:

't is natuurlijk ook handig om het verschil tussen 'Enter' en 'Return' te weten. :)

[quote:b6298b3f45="Bas_G5"]'t is natuurlijk ook handig om het verschil tussen 'Enter' en 'Return' te weten. :)[/quote:b6298b3f45]

Daarom vertelde ik ook dat het zat op het numerieke gedeelte. Hoewel jij het ook duidelijk zei:

[quote:b6298b3f45=“Bas_G5”]En als je op “Enter” drukt (rechtsonderaan het toetsenbord)?[/quote:b6298b3f45]

Return is bij je letters
Enter is bij je nummerieke gedeelte