Ik gebruik sinds kort Adobe CS4. Echt super programma!
Nu had ik een vraag:
Ik heb het pakket in Nederlands geïnstalleerd. Wel handig om te begrijpen maar niet als je iets wil opzoeken of wanneer collega’s op mijn mac werken. Nu was mijn vraag Of je je [size=18:07aa3e67f6][color=green:07aa3e67f6]interface in 2 verschillende talen[/color:07aa3e67f6][/size:07aa3e67f6] kan zetten. Er moet ergens een oplossing zijn aangezien je bij “voorkeuren/preferences” je interface kan veranderen (zie afbeeldingen). Bij mij staat hier dus enkel Nederlands maar Engels zou ik er graag bij hebben :d
Iemand die hier een oplossing voor heeft?
Hopelijk niet alles opnieuw installeren want dat heeft wat tijd in beslag genomen :s
Maar ik heb wel een versie waarin meerdere talen zitten.
In de installatie kan ik verschillende talen kiezen. Moet ik CS4 da volledig installeren een 2de keer?
dan gaat photoshop enzo er 2 keer opstaan of ben ik verkeerd?
Volgens mij kun je alleen de taal kiezen voor de installer. Wat er dan geïnstalleerd wordt is echter ongeacht wat je kiest gewoon wat je gekocht hebt. Engels of Nederlands. Maar vraag het even aan Adobe zelf. Het spul is duur genoeg, dus enige support mag je wel verwachten... ;-)
Zou inderdaad wel kunnen ja. Bij het kopen heb ik inderdaad voor nederlandstalige versie gekozen maar dacht dat dit multilanguage was. Dus nederlands en nog anders europese talen. Bij de installatie waren er inderdaad meerdere talen waardoor ik nog meer verstrooid zal geweest zijn :d
zal het inderdaad eens vragen aan Adobe. Een collega van mij heeft namelijk de Engelstalige versie dus misschien dat je zo juist de language interface kan bij-installeren.
[color=blue:90e84f7c62][size=18:90e84f7c62]Maar moest er toch nog iemand de oplossing hebben hoe je enkel je interface kan bij-installeren laat maar weten want die suport-tickets op Adobe :s[/size:90e84f7c62][/color:90e84f7c62]
Zodra ik het antwoord heb van Adobe zet ik ze dan ook in deze post!
Je kunt wel gaan schreeuwen dat het moet. Maar er moet niks. Hooguit [b:237ffbf5c8]moet[/b:237ffbf5c8] je de andere versie kopen als je die wilt. Succes, ermee. ;-)