Sinds ik een nieuwe IMac heb met M1 chip en Ventura OS werkt mn PS Elements niet meer.
Ik kan een upgrade kopen (€80) maar is er ook een alternatief, ik gebruik Elements alleen maar voor fotomontage, 1 of meerdere foto,s in een andere plaatsen met tekst en dan samenvoegen tot 1 foto, zo,n 3x per jaar. Graag iets goedkopers of gratis als het kan.
Thx, Preview is daar toch niet geschikt voor denk ik, ik bedoel ook oa mijn gezicht in een andere foto plaatsen of een item toevoegen aan een bestaande foto als of het er origineel in hoort.
Ik zou toch die update naar Adobe Photoshop Elements doen. Daar ben je aan gewend en alternatieven kosten ook geld. Weliswaar een paar tientjes minder, maar dan moet je je die programma’s ook weer eigen maken.
En Adobe Photoshop Elements heeft 86% van de mogelijkheden van Photoshop voor een schappelijke prijs.
Ja dit maar zoals Noordegraaf al aangaf als er toch voor betaald moet worden kan ik net zo goed ook voor een nieuwe Elements betalen, ook geen leer curve dan.
De melding Creative Cloud desktop-app verwijderen, dit gedaan maar krijg bij installeren nieuwe Creative Cloud desktop-app ook de melding fout code 1 .
Ik draai nu in cirkels rond , lukt beide niet om te installeren, kan iemand mij hier mee helpen, oude l*llen allert.
Dan zullen er nog residuen zijn achtergebleven. Die zal je opmoeten zoeken met een programma zoals Find Any File o.i.d. Of de helpdesk van Adobe raadplegen.
Tja ben niet zo,n wonder met dit soor dingen, afspraak met student aan huis gemaakt, mogen die kijken of het ze lukt, voor mij is dit niet zo goed voor mn bloeddruk