Photoshop stop automatisch

Ik heb een wat bijzonder probleem;

Telkens als ik Photoshop een tijdje niet gebruik, nadat ik een
document heb geopend en heb bewerkt, en ik de computer
weer wil gebruiken om verder te gaan met een beeldbewerking,
is het programma (automatisch) afgesloten! Hierbij wordt dus ook
niet gevraagd om wijzigingen of doucmenten op te slaan. Superlink dus als je aan een project werkt. Ik denk zelf, dat het een Mac OS dingetje is,
maar wellicht heeft iemand een soortgelijke ervaring?
Ik hoor het graag![/b]

Indeed, heb ook het zelfde probleem Zelfs als mijn files niet bewaard zijn ....

Any one?

Waarschijnlijk laat je hem automatisch slapen als je even niks doet. Daar houdt Photoshop niet van, hoewel dat in de 7.01 update verholpen zou moeten zijn. Het blijft aan te bevelen om in je energie-voorkeuren te kiezen voor never (nooit). Gewoon zelf in de slaapstand zetten en van te voren documenten saven en sluiten. (scratchdisk wordt opgeruimd). Photoshop hoeft dan niet perse afgesloten te worden.

Hopelijk heb je hier wat aan,
Andr├ę

Maarten! Enkele weken geleden heb ik deze vraag ook gesteld. Tussen de ietwat flauwe reakties zoals 'gewoon saven als je wegloopt' zat er 1 die wel bruikbaar was. Inderdaad.... updaten naar 7.0.1, gratis te downloaden van de Adobe-site. Na het installeren van de update geen problemen meer gehad. Maar..... na mijn systeem-update 10.2.5 kreeg ik hetzelfde probleem bij X-press in classic. Zonder reden worden x-press en systeem 9 tijdens het werken afgesloten. :apple:

Maarten! Enkele weken geleden heb ik deze vraag ook gesteld. Tussen de ietwat flauwe reakties zoals 'gewoon saven als je wegloopt' zat er 1 die wel bruikbaar was. Inderdaad.... updaten naar 7.0.1, gratis te downloaden van de Adobe-site. Na het installeren van de update geen problemen meer gehad. Maar..... na mijn systeem-update 10.2.5 kreeg ik hetzelfde probleem bij X-press in classic. Zonder reden worden x-press en systeem 9 tijdens het werken afgesloten. :apple:

oeps....! sorry!