photoshop uitval

Hallo... ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een Powerbook G4 superdrive met 1Gb Ram, draaiend op OS 10.2.4. Ik werk veel met Photoshop (7.0). Probleem: Als ik mijn Mac uit de slaapstand haal terwijl Photoshop loopt sluit Photoshop vanzelf af. Zelfs zonder te vragen of ik mijn dokument op wil slaan. Ik krijg helemaal geen melding te zien. Komt dit iemand bekend voor? Heeft iemand een oplossing? (Het kwam ook voor met 10.2.3.)

Dank!

Dino :apple:

Gewoon saven voordat je wegloopt....

Doh!

Ik heb soortgelijk probleem wanneer ik de app minimaliseer.
Inderdaad een kwestie van jezelf even aanleren om alles te saven :slight_smile:

Na de update van Photoshop (7.01) was het bij mij over. Overigens heb ik wel op verschillende plaatsen gelezen, dat Photoshop en slaap geen goed huwelijk is. (quiten voor het slapen is het beste, en anders minstens save en close) groeten.

[quote:10170449ee="meneer de koekepeer"]Doh![/quote:10170449ee]

precies!

Het probleem ken ik. Ook na een update naar 7.0.1 is het niet opgelost. Ik heb het al eerder aangekaart hier, maar een afdoende oplossing is nog steeds uitgebleven. Volgens mij gebeurde het bij mij alleen als ik juist geen documenten open had staan, dus heel erg vond ik het niet.

bedankt Andre... wist niet dat er een update was. Geen Nederlandse tenminste. Heb hem net gedownload en tot nu toe geen problemen.

Dank! :apple:

Apple en slaapstand... volgens mij zijn daar altijd al problemen mee geweest. Ik zet de slaapstand gewoon uit: geen problemen meer!