Photoshop van Windows naar Mac

Een paar dagen terug heb ik Photoshop CS 2 gekocht. Nu ben ik van plan om binnekort een Powerbook aan te schaffen en daar wil die Photoshop dan op gebruiken. Kan ik de serial van mijn Windows versie gebruiken om mijn Mac versie te activeren?

Dat zal allicht niet lukken, aangezien je een andere photoshop cs versie zult moeten installeren op je powerbook. Denk dat adobe je wel toelaat die licentie te wisselen. Je zal ze alleszins niet beide tegelijk mogen gebruiken...legaal dan bedoel ik

:( dat zal weer enkele honderd euro kosten, hopelijk kan ik de windows versie nog voor een goede prijs op eBay verkopen

[quote:34ad61ffb3="Little_Meanie"]:( dat zal weer enkele honderd euro kosten, hopelijk kan ik de windows versie nog voor een goede prijs op eBay verkopen[/quote:34ad61ffb3]

Little meanie, je begrijpt me verkeerd. Ik denk dat adobe een mogelijkheid biedt waarmee je de windows licentie kunt overzetten (gratis) naar een mac licentie. Waardoor je eig geen verlies doet. Maar je zal niet beide tegelijk kunnen gebruiken

Bel DIT nummer anders even voor eventuele crossgrading.

0800-0200164

Dit is een gratis nummer van adobe voor meer info hierover.

• XyonN -

daar hen ik men twijfels bij, laat maar weten als dat is gelukt

[quote="klaus"][quote:910c62f020="Little_Meanie"]Maar je zal niet beide tegelijk kunnen gebruiken[/quote:910c62f020]

Ik wil de versie op mijn windows desktop ook nog kunnen gebruiken :frowning:

2 computers betekend toch altijd ook 2 licenties...

dus of je er nu een Mac of een PC bij neemt,
je zult hoe dan ook een tweede licentie moeten kopen.