Photshop werkt niet meer!!

Als ik Photoshop open krijg ik de melding dat mijn serial verlopen is en dat hij het programma weer moet sluiten.

Nu wil ik opnieuw een serial invoeren, maar ik kan nergens een schermpje vinden waar dat zou kunnen.
Photoshop wordt na het drukken op OK gelijk weer afgesloten. Ik kan ook niet op de activate knop drukken want die is grijs.

Heb al gekeken of ik het via andere Adobe programma kan doen, maar daar kan ik ook niks vinden.
Deze werken overigens wel nog…
Alleen Photoshop wilt niet meer.

Wie kan mij helpen?

Heb je toevallig een trialversie van Photoshop? Deze loopt na 30 dagen af.

gewoon het serienummer van de doos invullen en klaar.

Dan bel je toch gewoon met je reseller of leverancier :?

Prima helpdesk bij Adobe: 020 582 0868

Misschien de voorkeuren even weggooien en anders toch even Photoshop opnieuw installeren dan krijg je automatsch de vraag voor het serienummer weer te zien. irritant probleem.

[quote:50ce359e76="vlyndertje"]Als ik Photoshop open krijg ik de melding dat mijn serial verlopen is en dat hij het programma weer moet sluiten.

Nu wil ik opnieuw een serial invoeren, maar ik kan nergens een schermpje vinden waar dat zou kunnen.
Photoshop wordt na het drukken op OK gelijk weer afgesloten. Ik kan ook niet op de activate knop drukken want die is grijs.

Heb al gekeken of ik het via andere Adobe programma kan doen, maar daar kan ik ook niks vinden.
Deze werken overigens wel nog…
Alleen Photoshop wilt niet meer.

Wie kan mij helpen?[/quote:50ce359e76]

Is het een legale versie? :wink: :stuck_out_tongue: :innocent: :evil:

ik heb ook een verlopen trial. Het idee was om deze te laten staan en dan een code in te voeren wanneer ik cs2 daadwerkelijk wil aanschaffen. Is dit niet mogelijk en moet ik dus alles herinstalleren?

het is geen trial en hij liep al een jaar op deze serial... Ik ga hem maar weer opnieuw installeren... jammer dan moet ik weer al mijn brushes installeren.

(ehhhmmm nee het is geen legale versie…) :? :? :oops:

het is geen legale versie? :evil: dan zou het kunnen zijn dat Adobe "naar huis heeft gebeld". Er zijn programmaatjes om zoiets te voorkomen. Ik denk niet dat ik dat mag bespreken hier..... ........hint

[b:1f241df2d2]Moderatie FreekMac: goed gedacht. Kinderachtige hint weggehaald.[/b:1f241df2d2]

Hmm, voorkeuren weghalen lukt niet. ER is een bestandje die onzichtbaar is zodat je als je phtosohshop verwijderd en opnieuw installeert het nog niet kan.

Ik heb dat ook, en ik moet het nu gewoon zonder photoshop doen :frowning:

Hahaha zou wel makkelijk zijn he.....telkens een demo weer installeren en fungeren als een fully working app? Das niet de bedoeling natuurlijk........er zijn andere manieren...... :wink: :innocent: :sealed: