PHP en MySQL onder Tiger

Heeft iemand al geprobeerd de 'Entropy' installers te installeren onder Tiger, en vooral: is dat goed gegaan? De installers van Serverlogistic laten je meteen de Apache 2 installeren, maar ik weet niet of dat ik daar zin in heb, gezien ik van de aanwezige webserver gebruik wil maken.

Ik had het php 5 pakket van 'Entropy' al op m'n iBook staan onder 10.3.8 sinds ruim een week staat daar Tiger op. Ik moest alleen de apache.conf aanpassen, omdat apple die overschreef met een standaard conf. [een copie van de oude was bewaard]. Verder was de iBook nog vrij leeg - omdat ik die pas sinds december heb - en kon ik dus gemakkelijk voor de upgrade mogelijkheid kiezen. Ook MySql werk prima, het systeemvoorkeuren panel doet het ook nog.

nope, noch niet geprobeerd.... ik denk dat je best ff wacht tot ze zeggen dat ie tiger comp. is ofwel een backup maken en dan proberen

werkt prima de luxe na een clean install . . .

In het forum van Entropy werd er ook al naar gevraagd en daar had iemand 't ook gewoon werken. Bij mij werkt 't ook gewoon. Ik heb een clean install gedaan en daarna Entropy's PHP 5 erop gezet.

Als je PHP 4 nodig hebt dan hoef je geloof ik alleen de httpd.conf te veranderen, want volgens mij zijn de PHP 4 modules al toegevoegd maar nog niet aangezet.

Bedankt, ik denk dat ik het maar eens waag ...