[PHP & MySQL] Opzoek naar een artikel systeem

Hallo iedereen,

Ik ben naar een artikel systeem aan het zoeken maar vind er geen één die aan alle wensen voldoen. Misschien heb jij een linkje of kan je me helpen.

Wensen waar het script aan moet voldoen:

• Een archive met zoekfuncite
  • Admin mode waar de artikelen kunnen worden verwijderd, gewijzigd en toegevoegd.
  • Bij de artikelen moet de mogelijkheid er zijn om er een foto en of filmpje toe tevoegen.
  • Elk artikel moet in een nieuwe map komen waar de pagina + artikel, foto’s en filmpjes staan.
  • Er moet op gereageerd kunnen worden, dit moet ook uitgezet kunnen worden.
  • Hij moet uit PHP en MySQL bestaan.
  • Het is niet echt voor artikelen bedoeld, maar je moet een aantal velden in kunnen vullen: zoals naam, datum, waar, hoe, afbeelding, filmpje. Niet gewoon een pagina waar je een lap tekst kan planten.

Even in het kort: Het moet dus gewoon een klein systeempje worden waarbij een admin kan inloggen en daarna pagina’s kan toevoegen met een aantal invulvelden (naam, datum, hoe, afbeelding, filmpte etc.)

Iets wat er op lijkt mag ook gepost worden. Alvast bedankt :slight_smile:

Met vriendelijke groeten,
Coen Keijzer

Edit: het forum werkt nog op de wintertijd.

Het IS zomertijd :P

Owhja, maar ff ontopic.

Bijna ieder willekeurig CMS systeem kan dit, afhankelijk van hoe je het inricht. Misschien is Wordpress wel wat voor je.

Of MovableType (van SixApart) of Pivot.

Inderdaad doet Wordpress automatisch aan al je wensen.

Ik gebruik [url=http://www.s9y.org/]Serendipity[/url], niet zo bekend maar wel een bijzonder veelzijdig CMS.

Ik gebruik Pivot, maar heb een template voor Gallerie aangemaakt voor een foto-log.

zie
http://www.ajams.nl/ voor een voorbeeld

je hebt vrij veel eisen. Maar misschien kan je iets met een knowledgebase. De meeste zijn niet gratis (de uitgebreide) de wat simpele zijn wel gratis te vinden en misschien kan je zelf wat pielen.

Wordpress/Textpattern zijn gratis en er zijn voor allebei media-plugins te downloaden. Installatie van beide is een eitje. Voldoen ook beide aan je eisen.