php.net denkt dat ik Duits ben

Hoi,

Eerst even twee dingen vooraf:

1. Beetje lastig om te bepalen waar deze post moest, dus als een mod een beter plekje weet stel ik het op prijs als-ie verplaatst wordt.
  2. Ja, ik denk dat dit thuis hoort op dit forum omdat ik het probleem heb sinds ik met Mac OS X werk.

Ok, nu mijn daadwerkelijke probleem:

Ik ging vandaag wat dingetjes ontwikkelen in php, moest een image functie weten (die weet ik niet echt uit m’n hoofd), dus pakte ik even php.net erbij: php.net/image. Op mijn windows pc kwam/kom ik dan op de Nederlandse vertaling of de Engelse versie, indien de Nederlandse niet bestaat. Nu kom ik echt op de Duitse versie.

Duits vind ik allereerst een verotte taal en ten tweede: waarom denkt php.net in hemelsnaam dat ik Duits ben?! Een pure belediging ;).

Zal mogelijk liggen aan de manier hoe Safari zich indentificeert… maar waar ik dat kan checken/aanpassen: geen idee; ik ben nog te nieuw met het systeem.

Als iemand dus weet wat er aan de hand is, dan ben ik die persoon eeuwig dankbaar :).

Jochem

Was sagen Sie? Leider spreche ich nur Deutch. 8)

je moet je cache cleanen dit doe je (uit mijn hoofd :P zit nu achter mijn intel'etje) alt+shift+e dan wordt heel je cache leeggemaakt en waarschijnlijk ook een cookie die de taal aangeeft dan safari opnieuw opstarten en dan naar die site gaan en dan is het hopelijk allemaal weer goed

nou kom maar op met die eeuwige dankbaarheid :stuck_out_tongue:

[quote:5da6e230cf="Ijope"] dan safari opnieuw opstarten en dan naar die site gaan en dan is het hopelijk allemaal weer goed[/quote:5da6e230cf]Jammer genoeg niet :( (heb wat je geschreven dus gedaan). Ik denk, zoals ik al in de eerste post zei, dat m'n Macje zich verkeerd identificeerd. Hoe kan immers anders dat Duitse cookie (als ze al met cookies werken voor de taal) terecht zijn gekomen op het systeem?

Jochem

Möglicherweise müssen sie ihre spracheneinstellungen an den system präferenzen überprüfen?

De rivaliteit tussen Nederlanders en Duitsers heb ik nooit echt begrepen... Maar tussen Nederlanders en Vlamingen bestaat ook al rivaliteit. Dan kan je de vraag stellen aan wat ligt het dan :evil:

[quote:b0af5a88d7="iBert"]De rivaliteit tussen Nederlanders en Duitsers heb ik nooit echt begrepen... Maar tussen Nederlanders en Vlamingen bestaat ook al rivaliteit. Dan kan je de vraag stellen aan wat ligt het dan :evil:[/quote:b0af5a88d7] De rivaliteit tussen Nederlanders en Duitsers is volgens mij net zoiets als als tussen het kleinere broertje en de grote broer: de kleine wil zich niet alleen graag bewijzen maar ook vaak afzetten. Tussen Nederlanders en Vlamingen ervaar ik nooit zo'n rivaliteit. Of spelen wij daar misschien de rol van grote broer?

[quote:4611a4d09f="nvgalen"]Möglicherweise müssen sie ihre spracheneinstellungen an den system präferenzen überprüfen?[/quote:4611a4d09f]Het systeem staat op NL, ander zou ik wel helemaal gek worden ;). Dat was overigens het eerste wat ik checkte...

Jochem