PHP Nieuws Systeem

Hoi lui 8)

Op mijn website kan geen MySQL gedraaid worden. En ik zit dus met de volgende vraag. Hoe kan ik een login pagina maken dat je het standaard inlog venster hebt, wat je hebt in Safari, IE enz. En vervolgens in een pagina komt die het mogelijk maakt om nieuws.html te bewerken en daarna op te slaan door hem te overschrijven zonder MySQL. Het is een lange pagina met al het nieuws erop, dus het hoeft ook niet geindexeerd te worden in bijv. jan, feb, enz.

Ik zit te denken aan een soort mini database achtig systeempje. Maar weet niet waar te beginnen.
Ik zoek een goed voorbeeld of een tutorial.

Het is dus niet de bedoeling dat meerdere mensen tegelijk in staat moeten zijn om nieuws toe te voegen of te verwijderen. Alleen ik.

Cutenews maakt geen gebruik van MySQL maar wel van PHP. Het is zeer uitgebreid maar toch simpel.

Er zijn er ook zat die werken met CGI. Ik zelf gebruik erook een. Heb er wel een MAC OSX look en feel aangegeven. Je kan wel meerdere gebruikers aanmaken. Maar hoeft natuurlijk niet. Ook eventuele foto's kunnen erop. Het is niet een heel uitgebreid systeem maar je kan er wel veel mee.

Voor een screenshot klik hier:
www.jazzaround.net/afbeelding.pdf

Als je interesse hebt reageer maar. Is alleen bij mij te verkijgen :wink: