phpBB forum + .tpl bestanden?

Hoi allemaal,

k heb gezocht maar wat ik vond was niet helemaal wat ik zoch en daar was er geen oplossing voor gevonden.

Ik gebruik een erg mooi template voor m’n phpBB forum die volgend schooljaar actief gaat worden. Nu is dit template Engels en in overall_header.tpl moet ik een aantal dingen vertalen. Tot zover gaat het allemaal goed, alleen als ik hem opsla en upload gaat het mis; de hele style werkt niet meer. Geeft Dreamweaver er op de een of andere manier een andere ‘code’ aan waardoor het niet meer werkt ofzo. Openen in TextEdit en Word heeft geen zin want die lezen het allemaal als HTML en dan kan ik al helemaal niets meer veranderen. Verder heb ik geen programma’s om iets in te bewerken. Iemand suggesties? Iemand hetzelfde probleem?

Alvast bedankt,
WebJ

Download [url=http://www.barebones.com/index.shtml]BBEdit Light[/url] en open het bestand daarin. Dit is gewoon een text editor.

Probeer ook iets duidelijker te omschrijven wat er niet meer werkt, wat je precies gewijzigd hebt, etc. etc.

Ik heb de taal gewijzigd, dus Welcome Guest is nu Welkom Gast, verder geen codes etc.

Dan opslaan in Dreamweaver uploaden en het werkt niet meer. Normaal krijg je allemaal mooie kleuren maar dan krijg je alleen maar zwart/wit en standaard fonts. Verreweg van wat je hebt ingesteld…

Met BBEdit Lite werkt het wel! Hartstikke Bedankt! Vooral voor de snelle reactie!

You're welcome :)