phpscript dat lijst laat zien

Is er een phpscript dat kan laten zien welke items er in een folder zitten, als je gewoon standaard naar een map gaat op internet dan ziet het er zo gaar uit. Ik wil hiervoor een opmaak maken maar dan zie je natuurlijk niet meer je files die je in die map heb gegooid. Het is bedoeld zodat er bestanden kunnen worden gedownload!

thnx alvast

dirphp ( http://www.ensitehosting.com/scripts/ ) biedt flink wat interessante mogelijkheden

kan je hem ook zo instellen dat je in een bepaalde map moet kijken, ik wil namelijk niet dat je de files van dit script ziet!?

wat bedoel je precies?

de files van het script ga je wel zien omdat je die in de map zelf moet plaatsen. je kan wel neerwaarts in de mappenstructuur gaan, en dan zie je de scriptfiles uiteraard niet

Het zou het beste zijn als de bezoeker/gebruiker alleen files kan zien en downloaden die ik in bepaalde directory gooi. Ik wil dus naar www.domein.nl/dirphp/downloads/

hierin gooi ik dan de files, kunnen ze dan ook een directory terug naar boven of kan je dat beveiligen?

Moet je altijd starten in www.domein.nl/dirphp/ ?

kan je beveiligen (lijkt mij aan te raden). test het script maar eens, je zal de mogelijkheden wel vinden

ik ga wel ff proberen thnx voor de info!!

Dit is een goede: XPindex Url ben ik kwijt

Zoek eens op fatscrips.com daar staan er wel goede op .