Ik zag deze promo van de week verschijnen op GOG.com (Good old Games) en geldt alleen nog dit weekend! Dit is een promo actie waar je uit 8 Mac games kan kiezen met 80% korting! Wel de moeite waard zou ik zeggen. de Mac games waar je uit kan kiezen zijn niet de eerste de besten: Legend of Grimrock, Witcher the Enhanced Edition, a New beginning, Deponia, Tiny and Big the Leftovers, Defender Quest, Puddle en PID!
Zekers, je weet mijn site te vinden Het word beter en beter en meer en meer. zit nu op bijna 600 games. Populaire games op dit moment zijn War Thunder (Gratis flight sim BETA) en World of Tanks (gratis Tank Sim) en Truck Simulator 2 (Demo die met serial to volledig spel geactiveerd kan worden). Bij allen behalve War Thunder is minimaal 512MB grafische kaart vereist.
Heb Euro Truck Simulator 2 via Boot Camp draaien op Macbook Air 1.8 ghz (13"). Werkt grafisch op lage instellingen best prima. World of tanks leek me erg cool, maar daar heb ik nu geen schijfruimte meer voor, en met mijn SSD zijn opstarttijden ook niet erg lang boor gamen op windows…