Piepen en strepen Cinema scherm 20"

Mijn Cinema scherm doet de laatste tijd een beetje raar. Soms gaat hij piepen en geeft hij over het hele beeld streepen. Het zijn hele kleine streepen zodat je de tekst nog wel duidelijk kan zien maar wel super hinderlijk. Ook geeft hij dan een hoge pieptoon. Wat het is weet ik niet....

Het heeft niet met de boxen te maken want die staan soms niet aan en dan heb ik het ook…

heeft iemand dit meer gehad?? Kan ik het beste terug gaan naar de Apple dealer waar ik het gekocht heb? Ik zit nog in de garantie periode dus…

Dank voor de reactie

[quote:afc39c3b10="JohanvanDam"]Kan ik het beste terug gaan naar de Apple dealer waar ik het gekocht heb? Ik zit nog in de garantie periode dus.......[/quote:afc39c3b10]

Ik weet niet wat het is, ik heb ook een CD 20" en daar geen last van, maar ik zou iig teruggaan!

Maar het irritante is dat het niet altijd voorkomt.... Sta je daar en is er niks aan de hand...... :?

[quote:307f2ca351="JohanvanDam"]Maar het irritante is dat het niet altijd voorkomt.... Sta je daar en is er niks aan de hand...... :?[/quote:307f2ca351] Fotootje maken? :?

Mijn oordopjes kraakte ook af en toe. Toen ik ze terug bracht, was deed dit probleem zich niet voor. Maar toch accepteerden ze het. Oké, ik heb het over een product van een andere prijs, maar toch... :D

Apple ACHTR in Rhenen is echt te gek. Er wordt gewoon een nieuw scherm besteld voor me, na telefonische te hebben doorgeven wat er aan de hand is.......

HULDE! :smiley:

Zoiets heb ik vaak als ik mijn gsm op bureau ligt en ik wordt gebeld, of er wordt een ander netwerk gezocht. iig blij dat je zo goed geholpen bent.