Pink Floyd + iTunes 8 visualisaties - FANTASTISCH

Zet je in een lekkere zetel. Verduister de kamer.

Leg bijvoorbeeld het titelnummer van de cd Atom Heart Mother op. (1ste nummer)
even appelte+t en…

GENIET een goeie 20 minuten.

Het is er echt over: het is alsof die visualisator gemaakt is voor dat nummer.

PS: ik ben zeker dat vele andere nummers van Pink Floyd ook schitterende resultaten geven…
PS: of ander dergelijke muziek natuurlijk (Nick Drake en Porcupine Tree om er snel twee te noemen)

werkt ook erg fijn met

klik

:stuck_out_tongue:

[quote:6ee3e8b516="Melle"]even appelte+t en..[/quote:6ee3e8b516]

en :apple: - F daarna natuurlijk!

[quote:65376b3e82="Meneer Guggenheimer"]werkt ook erg fijn met [url=http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJw]klik[/url] :P[/quote:65376b3e82] Hahahahaha. Enig hoogtepunt was de iMac op het podium.

Ik heb de iMac nooit gehaald. Na 20tal seconden spijt dat ik geklikt had.

:slight_smile:

Twas een grapje.
Ik dacht echt: dat gaat een zot nummer zijn…

niet dus

[quote:61e93797c1="Meneer Guggenheimer"]werkt ook erg fijn met

klik

:P[/quote:61e93797c1]

HAHAHA! briljant

[quote:5cab827339="Meneer Guggenheimer"]werkt ook erg fijn met

klik

:P[/quote:5cab827339]
Pffffffff. Wat een rotgeluid komt er ineens uit mijn MBP!
Had je ons niet eerst kunnen waarschuwen? :evil:

:wink:

Edit: ze kregen ook nog 6 punten hiervoor. Van de familie zeker hahahahaha

[quote:fbe38dba31="Meneer Guggenheimer"]werkt ook erg fijn met

klik

:P[/quote:fbe38dba31]
God… dit zijn momenten dat ik trots ben op mijn zangkunsten… :wink:

[quote:9be94fdd74="Melle"]Zet je in een lekkere zetel. Verduister de kamer.

Leg bijvoorbeeld het titelnummer van de cd Atom Heart Mother op. (1ste nummer)
even appelte+t en…

GENIET een goeie 20 minuten.

Het is er echt over: het is alsof die visualisator gemaakt is voor dat nummer.

PS: ik ben zeker dat vele andere nummers van Pink Floyd ook schitterende resultaten geven…
PS: of ander dergelijke muziek natuurlijk (Nick Drake en Porcupine Tree om er snel twee te noemen)[/quote:9be94fdd74]

Welke visualiser is het precies?

GEVONDEN.

Echt heel erg mooi.

Ook met Stairway to Heaven (zowel in de versie van Pink Floyd & Led Zeppelin als in de versie van enkel Led Zeppelin) is een genot om naar te kijken.... :D

In de periode dat die muziek uitkwam zat iedereen uren te kijken naar [url=http://www.youtube.com/watch?v=4nwAkyRjBqE&feature=related]vloeistofdia's[/url] :o

[quote:b723760d65="1984"]In de periode dat die muziek uitkwam zat iedereen uren te kijken naar [url=http://www.youtube.com/watch?v=4nwAkyRjBqE&feature=related]vloeistofdia's[/url] :o[/quote:b723760d65] Haha, hoe verzin je het :P

[quote:bf6bdd5042="iJeroen"][Haha, hoe verzin je het :P[/quote:bf6bdd5042] [url=http://www.youtube.com/watch?v=i0XknwXqLDo&feature=related]mijn generatie[/url] :beret:

De tijd gaat snel... tegenwoordig videochatten we met iemand aan de andere kant van de wereld, lossen we onze problemen op via het internet en kunnen we alle High Defenition TV-programma's met 1 knop opnemen om een andere keer op ons anderhalvemeter plasmascherm te bekijken. En vroeger zaten we te kijken naar vloeistofdia's en The Who. :P

Die goeie ouwe tijd.

met iTunes kan ik kiezen uit iTunes visualiatie en klassieke iTunes visualisatie alleen de laatste werkt bij mij , bij de 1e blijft het beeld zwart. komt dit doordat ik een iMac G3 400 heb? of duurt het erg lang voordat die visualisatie start?

[quote:e699c7cd9a="iJeroen"]En vroeger zaten we te kijken naar vloeistofdia's en The Who. :P[/quote:e699c7cd9a] je vergeet Iron Buttrerfly en Tangerine Dream :)

Oja... :P

Is inderdaad echt mooi..... Net even geprobeerd met de live uitvoering Run Like Hell van Pink Floyd , ga morgen wel even verder anders worden de buren niet blij :)

Het is verslavend naar dat schermpje kijken. Ik ben daardoor terug in een Pink Floyd en dergelijke meer periodeken geraakt... Dedju die albums zijn toch echt wel goed.

Dat van die vloeistofdia’s → eigenlijk verandert er dan toch niet veel.
Allemaal wat digitaler, maar echte veranderingen…
Mensen blijven werkende miertjes die af en toe hun zorgen opzij zetten door bijvoorbeeld naar goede muziek te luisteren.

Alle goed.
nen goeie zondag allemaal.
En geniet van het weertje!