pinnacle Dazzle op een mac?

ik heb een vraag. ik heb een Pinnacle dazzel die ik vroeger op windows gebruikte. maar sinds ik ben over gestapt op mac wil ik hem op mijn mac gebruiken. Het enige probleem is dat de dazzle allen met windows software komt. Tegenwoordig heeft Pinnacle ook dazzels voor mac. weet iemand of je een windows dazzel op een mac kan aansluiten. enzo ja is er dan een programa wat ik kan gebruiken (het liefst freeware)

bij de mac heet het anders Pinnacle™ Video Capture for Mac

zou je dazzle niet op Ilife pakket werken, of heb je het al geprobeerd! :wink:

MacOSX Leopard Compatibility update11.22.2007

Please download and install this update to make your Pinnacle VideoCapture for Mac device compatible with MacOSX Leopard.

You don’t need to install this update if you don’t have MacOSX Leopard.

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Products/Consumer+Products/Home+Video/Studio+Family/Video+Capture+for+Mac+Support/Download+Area/Drivers+-+Updates/Leopard+patch.htm?mode=documents&Display=1

Dit werkt niet omdat hij hem niet kan vinden. ik heb een programma nodig die hem vind en hem kan gebruiken om optenemen

Ik heb dat programma ge installeert van pinnacle en hij zegt dat hij mijn dazzel niet kan vinden

bootcamp en dan windhoos draaien.

dan kan ik ook gewoon op mijn oude widows computer werken. ik wil gewoon alles op mijn mac opnemen. weet iemand misschien hoe ik de dazzels firmware kan update want ik heb een wat ouderen dvc100.

Mooie gelegenheid om een Mac compatible product aan te schaffen zoals b.v. de EyeTV 250+ en dat Windows ding op Marktplaats te zetten 8)

Helaas! De versie van de Dazzle die jij hebt is alleen geschikt voor Windows. Er bestaat en speciale Dazzle voor de Mac, dus het heeft niet alleen met de juiste software of een specifieke driver te maken.

ik heb hem niet echt nodig maar soms moet ik nog voor vrienden enzo wat op dvd zeten en edite