Pioneer dvr-106 / dvr-a06

Kan iemand mij misschien het verschil tussen deze twee typenummers uitleggen en welke ik moet hbben voor mijn Powermac g4 (glimmende deurtjes versie) als ik hem in de tweede lade wil bouwen en moet ik dan nog extra dingen bestellen of zitten alle benodigdheden erbij ??

zo staan ze op opus.nl
PIDVR106 Pioneer dvr-106 bulk € 122,26 (145,48)
PIDVRA06 Pioneer dvr-a06 retail € 137,44 (163,55)

BVD Marick

bulk = alleen het apparaat in een bruine doos retail = met (windows)software, kabeltje en doos met foto het apparaat is hetzelfde, dus je kan beter de bulk kopen.

Je hebt verder niets nodig.

Alleen schroefjes om Pioneer vast te zetten.

Kijk even op xlr8yourmac. com, daar staat precies hoe je de boel in kan bouwen.

Verwissel wel de schrijvers (oude gaat onderin, Pioneer gaat bovenin).

Heeft met koeling te maken.

Zet beide ook op cable-select (dus geen master of slave instelingen gebruiken)

Succes,
Frans

En wil je alle ins en outs weten van de A06/106 kijk dan [url=http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?p=122817#122817]hier:A06 topic[/url]

Super bedankt ik heb hem gisteren besteld bij Opus en in de andere post kan ik inderdaad alle informatie vinden !

Nogmaals bedankt

[quote:04070a4c60]Zet beide ook op cable-select (dus geen master of slave instelingen gebruiken) [/quote:04070a4c60]

Frans, ik las op xlr8yourmac.com dat men daar wel zegt de Pioneer op master te zetten.

Wie weet mag het zeggen.

Groetjes,

Huub

Ik kreeg vandaag de drive binnen en het was werkelijk schroefjes los, schroefjes weer vast, plug and play

Rest mij alleen nog de vraag wat jullie ervaringen zijn met de verschillende dvd-media wat is goed en goedkoop en is + of - in de praktijk makkelijker?