Pioneer versterker met iPod connector

Pioneer komt met een versterker die een speciale iPod connector heeft. Ik moet zeggen dat het apparaat er zeer fraai uitziet. De spec's zeggen met niet erg veel omdat ik geen audiofiel ben. Het zou leuk zijn als er ook een reciever zou zijn met een aparte iPod connector. Qua uiterlijk doet hij me denken aan de champagne-kleurige componenten van DENON.

Link

erg mooi ding en inderdaad net denon kwa spec`s wel een mooi apparaat weet alleen niet of je nou echt beter word van die ipod connector mensen die dit soort versterkers hebben zijn niet echt de ipod doelgroep denk ik zouden ze in de iets goedkopere series moeten doen die ook voor jongere wat aantrekkelijker zijn.

je hebt toch ook een line-in en out? Snap het nut nog niet echt.

ja, ik hang mij ipod ook gewoon aan mijn versterker met een jackplug, werkt prima, en een normaal mens zal het verschil in geluidskwaliteit niet horen.

er zijn zo ook mensen die beweren het verschil tussen 164 kbps en 192 kbps te kunnen horen,
me grootje, onzin als je het mij vraagt.

Het ziet er wel gelikt uit natuurlijk!

Nou Fl@bber als je daar geen verschil in hoort.. dan weet ik niet wat voor apparatuur jij gebruikt..