Pittbull OSX

Ik wil films dowloaden en heb begrepen dat dit zou werken via tracker.tracker.com.

Heb pittbull gedownload en wat wat blijkt: Dit is een plugin enIk heb Internet explorer weer nodig! Laat ik die nu, wellicht iets te enthousiast, de prullenbak in gekieperd hebben toen Safari uitkwam! Hoe krijg ik in Applesnaam Explorer weer terug.

Of is er een andere manier? Ja? Nee?

Explorer? Ik neem aan dat je dat programma van Microsoft bedoelt? Internet Explorer. Zo niet, let niet op mij. :roll:

Misschien handig om even te kijken op www.microsoft.com/mac

Pitbull staat (geregistreerd zelfs) toch echt als programma op mijn harde schijf. Wel is het zo dat je bij een bepaalde hyperlink die het protocol "hotline" heeft (dus i.p.v. "http://tralala.nl/" zie je "hotline://gratis.spullen.nl/") aan kunt geven in sommige browsers welke applicatie er dan gestart moet worden. En dat kan inderdaad in IE en Netscape/mozilla, maar Safari/Chimera vast nog niet, al zal er voor Chimera misschien wel een extensie zijn...

Ofwel: je installeert Pitbull, en copy/paste het adres van tracker.tracker.com in Pitbull, en halen maar.

[quote:fa83f72fce="mabspoel"]Hoe krijg ik in Applesnaam Explorer weer terug[/quote:fa83f72fce]

staat toch gewoon op je systeemCD?

Ok! Dus ik hoef geen IE te gebruiken! Da's beter! Maar hoe kom ik dan aan adressen van tracker.tracker.com?

[url=http://search.tracker-tracker.com/hotline/hltrackersearch.php]bedoel je deze[/url] :wink:

denk het wel.

(off topic)
lampje: je gif.ani als onderschrift is wel leuk, maar misschien net iets teveel van het goede?

ja guess you are right.....

was eigenlijk een expirement

wordt er zelf ook gestoord van :lol:

:lol:

btw....jouw gifje schiet niet meer, of moet ik heeel lang wachten :wink:

Dat klopt, hij is uitgeschoten. Wel zo rustig. ik wil eigenlijk de 'X' in het plaatje gestippeld hebben, maar ik ben niet zo'n PS-er.

ah, gewoon beetje klooien in PS

trouwens die tracker adressn kom ik zelf ook niet in,
constant time-out…

Bedankt. Heb alles aan de praat en weet nu hoe het werkt! :idea:

nou, ik dat tracker-tracker ook es proberen.

Maar ik snap dr niks van hoor.
Kan iemand me uitleggen hoe ik drmee kan downloaden?

Van dat hele Hotline gedoe snap ik trouwens helemaal niks

HELP ! ! ! ! ! !

Gewoon Pittbul of een gelijksoortig programma installeren ( liefst de een na laatste versie want die loopt niet vast) en in het venster 'serverlijst' de servers oproepen. Je krijgt dan beschrijvingen van servers te zien die je kunt aanklikken waarna het programma jou inlogt op de server, als je er tenminste binnengelaten wordt! Ben je eenmaal binnen ( meestal als gast) dan kun je op de harde schijf van de server gaan snuffelen. Vaak moet je iets uploaden in de uploaddirectory van de server om iets te mogen downloaden( voor wat hoort wat!). Het is echter wel de bedoeling dat wat je download legaal is. Met andere woorden je wordt veronderstelt een licentie of zo te hebben want men spreekt altijd over "backupservers". (Handig als je cd van een spel bijvoorbeeld ter ziele is gegaan of zo!) Soms kun je bij zo'n backupserver een account krijgen. Je moet dan een of meerdere gevraagd bestanden uploaden of iets dergelijks. Je geeft op wat je geupload hebt en wat je e-mailadres is en krijgt dan meestal een login en pasword toegestuurd! Met zo'n account kun je dan meestal direct downloaden zonder eerst in de wachtrij te moeten staan.

Succes!