Pixel fonts in Flash MX

Staat dat dynamic textfield soms in een movieclip? Zo ja, staat dan dat dynamic textfield [b:da730d010f]in[/b:da730d010f] die movieclip wel op hele pixels? En staat die mc dan ook wel op hele pixels in je mainmovie? Snap het niet, als je maar zorgt dat [b:da730d010f]alles[/b:da730d010f] op hele pixels staat mag ie absoluut niet blurry worden :? Welk font gebruik je? Sommige bitmapfonts moet je op 8 en andere weer op 10 plaatsen. Die info staat in je readme van je fonts.

_________ gevuld wordt met een extern tekstbestand _________

dit bestand heeft toch geen font tag in zich? Want oeioeioei…
dan gaat het natuurlijk mis :wink:

goed luck

_________ gevuld wordt met een extern tekstbestand _________

dit bestand heeft toch geen font tag in zich? Want oeioeioei…
dan gaat het natuurlijk mis :wink:

goed luck

Dynamisch extern ingeladen text kan je in Flash elk font meegeven, zolang je maar de fonts embed gaat er nix mis :wink:

ik heb het antwoord al gegeven en er wordt niets mee gedaan :cry:

Jesper moet idd. 's leren wat beter te lezen, ik heb 'm de oplossing ook al meermalen via email uitgelegd :?

Syndic en spazmaster, [b:8a9a0bb406]jullie[/b:8a9a0bb406] snappen het niet. Jesper heeft toch al aangegeven dat hij niet van lezen houdt [quote:8a9a0bb406="spazmaster"]ik heb het antwoord al gegeven en er wordt niets mee gedaan[/quote:8a9a0bb406] [quote:8a9a0bb406="Syndic"]Jesper moet idd. 's leren wat beter te lezen, ik heb 'm de oplossing ook al meermalen via email uitgelegd [/quote:8a9a0bb406] [quote:8a9a0bb406="Jesper"]En als ik dat nou eens niet wil? [/quote:8a9a0bb406] [quote:8a9a0bb406="Jesper"]Weet je uberhaupt wel waar ik het over heb?[/quote:8a9a0bb406]

:P tsja...

Oke duffe gasten.

Laat ik het zo zeggen…

Ik heb alles al geprobeerd, met embedded en zonder, met library en zonder library, getest op windoos en waar dan ook. Hij herkent het lettertype. Maar op een andere computer wordt dynamische tekst blurry. En dan anders uitleinen heeft voor mij nog niet gewerkt.

Stimulerend [quote:09a94ab034="Jesper"]Oke duffe gasten.[/quote:09a94ab034]

[quote:ee069bee50="Jesper"]Ik heb alles al geprobeerd...[/quote:ee069bee50]

Gewoon nog ff doorgaan :?

thumbs up for the remark!!

[quote:79583e8909="Jesper"][b:79583e8909]Henque waarom zou ik jou bedanken[/b:79583e8909][/quote:79583e8909] Oja, perongeluk kwam ik vannacht [url=http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?p=87320&highlight=#87320] dit [/url]nog wat tegen. Heb toen je bestand binnen gehaald en er aan gewerkt. [b:79583e8909]Ik heb moeite voor je gedaan jongen[/b:79583e8909], en dat doe ik met plezier voor enkel een 'thx'

En ik heb meerdere keren op je post gereageerd,
allemaal zonder reactie van jou, behalve dan in deze topic en daarvoor hartelijke dank.

Je gedraagt je als niet ouder dan je avatar

Misschien begrijp je nu mijn reactie (alhoewel… je neemt geen notitie van antwoorden)

mmm ach ja

Peace Dude :wink: