Pixelige dock

De dock op mijn desktop ziet er nogal pixelig uit. Als je een programma bijv. als msn of itunes minimaliseert dan heb je er nog een icoontje er naast staan zoals bij onderstaande link afgebeeld. Bij mij ziet het er erg pixelig uit terwijl ik het hiervoor ( panther ) niet had en wel bij Tiger. Heeft iemand het zelfde probleem ?

http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=8279

ik had ook een keer een pixelig icoontje.. opnieuw opstarten heeft toen het probleem bij mij verholpen.

Misschien helpt dit ook bij jou ??

succes ermee in ieder geval!

Ik heb het geprobeerd maar het zit er nog steeds. Het is bij alle programma's die je minimaliseert zo. Ziet er pixelig en wazig uit. Ik weet dat het iets kleins is maar je irriteert je er gewoon aan, althans ik :P

en als je onder een ander account inlogt ? heb je het dan ook nog ?

[quote:f0d66f3b60="ram0n"]en als je onder een ander account inlogt ? heb je het dan ook nog ?[/quote:f0d66f3b60]

Nu je het zegt, ik heb het net geprobeerd en daar is het niet, icoontjes zijn daar wel scherp.

Heb ff gekeken, en ik heb er ook last van 10.4.2 is me eigenlijk nooit opgevallen, stoor me er niet aan. het is inderdaad alleen met geminimaliseerde (wat een woord) programma's bij de gewoone icoontje's in het docht is het allemaal wel scherp. Zal vast wel een reden hebben.

Klopt, ik heb pas Tiger in huis en kwam er deze week pas achter dat alles minder scherp was, maar als je het onder een ander account doet dan is het wel scherp, heel raar.

heej wtf ik heb dat ook!! ook nog nooit opgevallen .......

Enig idee hoe je het weer scherp krijgt ? Onder ander account is het er niet alleen onder je eigen account

mm geen flauw idee hoe het weer scherp wordt!

wat vaag zeg… nou hopen op een update en dat het dan over is…
de hele tijd onder een ander account inloggen is ook niet fijn :slight_smile:

Klinkt gek, maar als ik inlog op een schoon account dan heb ik veel minder icoontjes in de dock en dan wordt alles behoorlijk scherp... Misschien toch de hoeveelheid icoontjes die e.e.a. wat vager maken??

Ik heb het geprobeerd, nog steeds hetzelfde

Dit lijkt me weer zo'n typisch gevalletje [url=http://www.apple.com/nl/macosx/feedback/]"Bug Report"[/url].